Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jeśli klient zgłosi uszkodzony produkt po otwarciu przesyłki to co robicie? Każecie mu zamawiać kuriera i sporządzać protokół szkody? Czy wysyłacie mu pismo o zrzeczenie praw i sami to załatwiacie?
@petinek_pl prosisz o protokół szkody, zdjęcia kartonu i wnętrza, potem składasz reklamację 🙂 brak działania ze strony kupującego, odrzucasz reklamację informując że do uszkodzenia doszło po wydaniu paczki 🙂
Musisz sama skalkulować, czy senes się bawić czy wliczyć to w koszty, czy to wina przewoźnika czy złego pakowania, ile masz takich sytuacji itp.
@kostas11 No tak ale klienci często oczekują że wystarczy że wyślą sprzedawcy zdjęcia a on resztę załatwi potem negatyw jak sprzedawca każe klientowi samemu sporządzać reklamacje. Poza tym czy to nie jest tak,że jeśli klient sporządzi protokół to on ma prawo ubiegać się o zwrot? Przewoźnicy często pisza że reklamację może zglosić tylko nadawca. No a przecież chyba nikt nie powie klientowi żeby sam dochodził o zwrot u przewoźnika.
@petinek_pl ale protokół szkody może sporządzić tylko odbiorca.
@sl-aw-ek sprzedawca może wysłać pismo o zrzeczenie praw do klienta i wtedy wszystko sporządza sprzedawca. Jeżeli klient sporządzi protokół szkody to i tak tylko on może zgłosić reklamację do przewoźnika. Czy więc każecie mu sporządzic protokół i dodatkowo wypełnić pismo o zrzeczenie się praw?
@petinek_pl negatywa zawsze można dostać, odbiorca spisuje protokół, brak = paczka doszła cała 😄 reguluje to prawo a resztę skalkuluj sama 🙂
Zwrot należy się klientowi, jak Ty składasz reklamację to musi się zrzec roszczeń, a i tak oddajesz kasę czy uznają czy nie, bo odbiorca dopełnił obowiązku zgłoszenia uszkodzenia o ile spisze protokół w ustawowym terminie 🙂
Tyle jest tu wątków że szkoda ponownie pisać to samo 🙂
@kostas11 w ustawowym czasie- niby jest kilka dni ale podobno można taką szkodę zgłosić do miesiąca