Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.Być może ktoś z Państwa pomoże mi rozwiązać problem.Wysłałem klientowi lampę która jak sie okazało nie pasuję do samochodu klienta.Lampa dotarła cała bez uszkodzeń.Niestety podczas zwrotu przez allegro smart inpost , lampa w drodze powrotnej została uszkodzona.Nie sądze aby klient ją uszkodził wcześniej, wydaje mi się że została uszkodzona podczas transportu, zapakowana była również w miarę ok.Co w tej sytuacji muszę/mogę zrobić?Kto może to reklamować?Czy muszę zwrócić pieniążki?Jak to wygląda od strony prawnej?
@autolux007 protokół szkody jest ? .. .jeśli nie masz 2 tyg. od otrzymania paczki na zgłoszenie szkody i zacznijcie od tego , dalej proces reklamacyjny , powinien zainicjowań go nadawca , nie zapomnijcie o pełnomocnictwie , masz go tu https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/ustawienia-dostawy
Możecie złożyć reklamację do allegro ostatecznie to był zwrot i nadawcą jest serwis .
Rozumiem że reklamację składa kupujący a nie sprzedający?