Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mamy opóźnienia, z tego powodu zablokowali nam konto, w porządku. Jednak pytania.....
1. Allegro za anulowaną transakcję z powodu opóźnienia zawłaszczyło sobie prowizje. Są to prowizje na wysokości 200-300 zł za produkt, bo uznali że jak konto ma niską jakość to oni sobie to zabiorą tak czy siak :]
2. Ponadto, jeżeli wyłączają aukcje po jakimś czasie dlaczego wyróżnienia nie i dolicza się to do rachunku 😄 ?
3. Kontakt w tym momencie jest ograniczony, zgłoszenia już 3 dawaliśmy mailowe i mają w nas wywalone, zapytaliśmy jakie sprawy wymagają wyjaśnień ;]
4. Czat na którym pisałem 15 minut z Panią, która na końcu uznała że w sumie to nie z nią muszę rozmawiać i ona mnie przełączy, kolejne 5 minut było "łączenie z doradcą" 😄
Skończcie z błazenadą i zatrudnianiem praktykantów, którzy robią z siebie góru. Pamiętajcie o tym, że to klienci płacą prowizje, a nie sprzedawcy... Zawłaszczając sobie w taki sposób pieniądze przekłada to się na ogólne koszta...
Proszę pracownika - tylko osobę dojrzałą o odniesienie się do sprawy.
@matYs307 Cześć. Trudno odnieść mi się do sprawy lub chociaż poprosić o priorytetowe jej rozwiązanie, kiedy nie wiem którego Twojego konta dotyczy blokada. Jeśli nie chcesz ujawniać loginu, to podaj przykładowy numer zamówienia.
Zasady przyznawania rabatu transakcyjnego są opisane w regulaminie w części VII. (procedura przyznania rabatu transakcyjnego (w związku ze zwrotem pobranej lub naliczonej prowizji).
Rabat transakcyjny jest przyznawany na zasadach określonych poniżej w zależności od wybranego przez Kupującego sposobu płatności:
A. zapłata za zakupiony Towar za pomocą usługi płatniczej określonej w Załączniku nr 7A oraz Załączniku 7B do Regulaminu - w przypadku płatności ze statusem “zakończona” z zastrzeżeniem, że:
Kupujący odstąpił od umowy z wykorzystaniem formularza “Zwróć zakup” dostępnego w zakładce “Moje zakupy” a Sprzedający dokonał zwrotu środków z wykorzystaniem “Allegro Finanse”, jednakże w przypadku gdy przyczyna odstąpienia wynika z winy Sprzedającego, jego jakość musi być określona na poziomie co najmniej Neutralny zgodnie z art. 10.6 Regulaminu;
Kupujący odstąpił od umowy bez wykorzystania formularza dostępnego w zakładce “Moje zakupy” a Sprzedający dokonał zwrotu środków z wykorzystaniem “Allegro Finanse” w przypadku gdy:
jakość Sprzedającego jest określona na poziomie co najmniej Neutralny zgodnie z art. 10.6 Regulaminu. W przypadku gdy poziom jakości Sprzedającego jest niższy, rabat transakcyjny zostanie przyznany wyłącznie, gdy Kupujący nie wskaże na przyczynę odstąpienia od umowy wynikającą z winy Sprzedającego;
Kupujący utworzył Dyskusję dotyczącą Transakcji będącej przedmiotem wniosku o rabat transakcyjny, zostanie on przyznany wyłącznie gdy Kupujący wskaże, że odstąpienie od umowy nie wynika z winy Sprzedającego;
Oczywiście, można w regulaminie napisać jednak nie ma to żadnej podstawy mimo wszystko, bo jest to prowizja od sprzedaży, a sprzedaży nie ma. Nie sprzedaję koszulek które mają prowizje po 5-10 zł jak wspomniałem, a produkty po 200-300 zł prowizji. Jest to w sumie trochę chamskie tak robić.
Dlaczego pracownicy allegro w ogóle zablokowali mi konto w momencie kiedy klientka otworzyła dyskusje, my odpisaliśmy "przepraszamy towar jutro wyjeżdża mieliśmy opóźnienia urlopowe" a 30 min później pracownik-praktykant allegro zablokował nam konto 🙂 ?
Czyli rozumiemy, że nie ma już 14 dni na wyjaśnienie dyskusji?
Pomijam fakt bezczelnego zachowania BOGA-Pracownika allegro, który w treści dyskusji z innym kupującym który po prostu o coś zapytał czy już wysłane odpisał "Proszę się nie martwić, sprzedający ma zablokowane konto i nie odblokujemy go jak Pani nie wyśle"
@matYs307 Mogę Cię prosić o numer tej dyskusji (numer znajdziesz w pasku URL)?
13785a54-f775-4e19-93ab-10c04eb34ee9
@matYs307 Pracownik poinformował w dyskusji, że na Twoje konto zostały nałożone ograniczenia, ponieważ do 22 sierpnia (do godziny 10:00) nie załączyłeś potwierdzenia nadania przesyłki ani nie podałeś numeru listu przewozowego. Dodatkowo wcześniej, 19 sierpnia, zapowiedział, że tak się stanie. Nie ma tutaj nieprawidłowości po naszej stronie.
Owszem, prosze sprawdzić co napisałem w dniu blokady, że produkt jedzie jutro. Jak wspomniałem to nie koszulka, że wrzuci się do paczki i jedzie. Jesteśmy producentem, były to opóźnienia produkcyjne. Z klientką na równi z dyskusją pisaliśmy mailowo i o wszystkim informowaliśmy. Rozumiem, że skoro pracownik pisze to trzeba rzucać się w przepaść i realizować na "już"? Bo ma prawo obrzucać blokadami każdego? 🙂
Proszę o kontakt mailowy, bo wasi wspołpracownicy olewają nas co do wyjasnienia jakie działania mamy podjąć by odblokować konto.
@matYs307 Prowadzisz już korespondencję mailową w sprawie blokady konta. Innej formy kontaktu niż dostępne w formularzu nie udostępniamy.
Z kim ? Bo na ten moment od 2 dni nikt nie odpowiedzial xd