anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

UWAGA: Nie możesz wysyłać kupującym mejli, które powielają ... lub są niepotrzebne

annas14-firma
#16 Inspirator#

Pragnę podzielić się interpretacją Regulaminu, która znacznie rozszerzyła zapis w tytule tego postu.

Właśnie otrzymałem następującą odpowiedź Zespół Allegro:

"Chciałbym sprostować poprzednią wiadomość. Nie przekazujemy informacji o wpłatach za pobraniem. Niemniej taka wiadomość została przez nas uznana za niezgodną z regulaminem, ponieważ kupujący opłacając towar u kuriera nie potrzebuje dodatkowej wiadomości odnośnie tego, że pieniądze zostały zaksięgowane u Pana na koncie."

Jest to nowa interpretacja, bo ostrzeżenie w tym samym temacie otrzymaliśmy w maju b.r. i wtedy po naszych wyjaśnieniach, zgodzono się, że nie jest to powielanie informacji przesyłanej przez Allegro.

Sprostowanie dotyczy pierwszej odpowiedzi na naszą prośbę o informację:

"Wysłany komunikat dotyczył wysyłanych przez Pana wiadomości odnośnie potwierdzenia otrzymania płatności wykonanej przy odbiorze przez klientkę przesyłki za pobraniem. Takie informacje samodzielnie przekazujemy kupującym. Nie ma potrzeby, aby samodzielnie Pan je powielał."


oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

domkar04
#14 Krzewiciel#

a jakie kompetencje ma w ogóle allegro by oceniać które wiadomości są „potrzebne”?

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

"Nie ma potrzeby" to nie wygląda że jest to zakaz wysyłania i nie jest to powód do wysyłania ostrzeżeń za takie powiadomienia . Klient chętniej czyta informację od sprzedawcy niż od portalu z obawy że jest to jakaś kolejna reklama.

oznacz moderatorów

annas14-firma
#16 Inspirator#

"... taka wiadomość została przez nas uznana za niezgodną z regulaminem."
Wobec takiego stwierdzenia nie mamy wyjścia, musimy zrezygnować z wysyłania takiej informacji. Mieliśmy od 6 lat ustawiony automat, który pozwalał nam śledzić rozliczenia ze spedytorami, a przy okazji pokazywał klientom jak spedytorzy, których wybrali wywiązują się ze zleconej usługi. 
Ale to jest kanał komunikacji Allegro i jeżeli sobie nie życzy to nie będziemy go wykorzystywać w sposób niezgodny z ich oceną. Ważne tylko jest to aby było jasne co wolno a co nie. 

oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

wysyłaliście klientowi info, że jego wpłata pobraniowa została zaksięgowana ? tak szczerze, to co go to interesuje. Skoro odebrał paczkę, to musiał zapłacić. A kiedy ta wpłata do Was dotarła, to podejrzewam ostatnia rzecz jaka go po zakupie interesowała.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

Mac20ek00
#13 Ambasador#

"A kiedy ta wpłata do Was dotarła, to podejrzewam ostatnia rzecz jaka go po zakupie interesowała."

Dokładnie. Co innego potwierdzenie wpływu np. zaliczki czy płatności z góry, a potwierdzanie wpływu pobrania jest totalnie bez sensu.

Zapłaciłem przy odbiorze i zapominam o temacie.

oznacz moderatorów

annas14-firma
#16 Inspirator#

Przepraszam, że nie wiedziałem że kogoś może nie interesować że zapłata dotarła do sprzedającego. Jak będę miał w przyszłości jakiś inny "szalony pomysł" to najpierw zlecę badanie rynku. No i zapytam Allegro czy uważają to za dopuszczalne w świetle Regulaminu.  

oznacz moderatorów