Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie polecam współpracy z [edycja], zrobił duże zamówienie za ok 1000 zł, zapłacił i anulował transakcję , podany numer telefonu nie odpowiada, strata czasu na takich panów, nie polecam !!!
@fhu_vero Wpisz na CL.
Już to zrobiłem, dzięki
@lew433 jak dla mne anulacja zamówienia czy zwrot nie jest powodem do wpisu na CL. Byc moze klient kupił i coś sie nagle wydarzyło. Skoro zapłacił to raczej chciał kupic a nie robił sobie żartów bo by sobie tego 1000 nie zamrażał.
Skoro anulował to sie chociaz sprzedawca z wysylką nie namęczył a prowizje odzyska wiec praktycznie bez strat.
@_Likos_ Skoro allegro zawiesiło mu konto, to widocznie nie był to pierwszy raz.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@fhu_vero ma już zawieszone konto 😉
Anulowanie - odstąpienie od umowy to jego prawo.
Zwróć kasę poprzez PayU, a nie na podane mailem konto bankowe. Konto zawieszone, więc może ktoś się włamał i zapłacił jakąś podpiętą kartą.
Nie za bardzo rozumiem problemu. Klient dokonał zakupu, zapłacił i anulował transakcję. W czym jest więc problem? Zwracasz kasę przez Allegro Finanse - jak było zapłacone i sprawa załatwiona.
@maxr01 Nie zawsze bo sprzedawca mógł mieć ofertę z wyróżnieniem ,którego mu nikt nie odda .