Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak radzicie sobie z zamówieniami z płatnością za pobraniem od firm z Czech? Jeśli ktoś ma czynny VAT UE to muszę wystawić FV z zerowym VATem. Czyli przy okazji muszę nadać przesyłkę z niższą kwotą pobrania, ale co z prowizją dla Allegro? Mam za każdym razem pisać i uzasadniać przedstawiając fakturę? Pisałem w październiku do Allegro z pytaniem jak to rozwiązać i nie dostałem odpowiedzi.
A jak już pracownik magazynu przez przypadek wyśle takie zamówienie to muszę pytać się o nr konta i zwracać kwotę VAT...
Teoretycznie mógłbym wyłączyć wysyłki za pobraniem jednak większość to klienci indywidualni, którym nie chciałbym zabierać tej możliwości. Może zamiast tego anulować takie zamówienia klientom firmowym i informować, że wysyłamy tylko za przedpłatą? Choć nie wygląda to profesjonalnie to na lepszy pomysł nie wpadłem...
Jak radzicie sobie z tym problemem?