Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Korzystam z tej formy kontaktu bo czujemy się pokrzywdzeni przez automatyczne odejmowanie punktów. 16 grudnia 2024 klient założył dyskusję dotyczącą produktu ze względu na reklamacje, 23 grudnia 2024 reklamacja została uznana, produkt będzie naprawiany. Klient zaznaczył, że produkt ma być naprawiony przez producenta ( w Niemczech) z czego jest protokół. Okres świąteczny gdzie większość magazynów miała wolne, wysyłka za granicę, naprawa, odsyłka do klienta zajęła do 14 stycznia. Mimo, że reklamacja została uznana, produkt był w trakcie naprawy, klient oznaczył 8 stycznia, tydzień przed automatycznym zakończeniem dyskusji, że ta jest nierozwiązana. Straciliśmy Super Sprzedawcę. Po zgłoszeniu Allegro, że niesłusznie odjęto nam punkty i straciliśmy przez to Super Sprzedawcę otrzymaliśmy odpowiedź, że oni nie mogą zmienić statusu dyskusji na "w toku" a dopiero nadanie przesyłki będzie równoznaczne z rozwiązaniem dyskusji. Z każda kolejną odpowiedzią od Allegro inna osoba przejmowała sprawę. Po wysłaniu produktu do Klienta inny konsultant stwierdził, że dopiero po odebraniu przesyłki przez Klienta można uznać dyskusję za rozwiązaną (klient może takiej przesyłki nie odebrać z różnych przyczyn). Następne dni mijają, dni które potem liczą się jako te kiedy nie mamy "POZIOM Dobry lub wyższy przez 30 dni" a co za tym idzie kiedy nie będziemy mogli mieć Super Sprzedawcy. Jesteśmy na Allegro od 21 lat a coraz bardziej widać, że Allegro nie interesują Sprzedawcy, którzy płacą prowizje. Równie dobrze kupujący jednego dnia zgłasza dyskusje, drugiego oznacza jako nierozwiązaną a automat odejmie od razu punkty i zniszczy sprzedaż na dany miesiąc, gdyż według Allegro "Poziom jakości w panelu Super Sprzedawcy nie jest korygowany za okres, w którym dyskusja oznaczona jest jako nierozwiązana" - nawet jeśli jest to niesłusznie oznaczenie mimo, że wszystko zostało wykonane pod klienta, w terminach. Czy jest jakaś droga do tego by cofnięto okres, w którym odjęto punkty, liczony do tytułu Super Sprzedawcy?
@yamahaa1 niestety, ale tak działają algorytmy Allegro, "klient nać Pan", może rozpocząć dyskusję, oznaczyć jako nierozwiązaną, dodatkowo jeszcze może dołożyć negatywa, a Ty płać prowizje wysyłaj paczki i cicho siedź, bo jak będziesz za dużo skakał to Ci konto zawieszą😉
Wszystko jasne, reklamcja uznana a że święta i zbiegi zdarzeń itd to wszystko jasne, może powinno to być jakoś inaczej liczone np. wyłączenie świąt, ale to ze płacisz prowizje nie jest równoznaczne że jesteś albo musisz mieć"SS". A ile tu jest opisanych przypadków że kupujący odznaczy dyskusję jako rozwianą, zamyka a sprzedający "olewa" już sprawę i piszą prośby o ponowne otwarcie więc nie dziw się kupującym ze tak oznaczają, inaczej po 30 dniach Alelgro automatycznie ja zamyka.
@LEW433 powiedz mi skąd Ty masz informację, że Allegro po 30 dniach zamyka dyskusję🤔
Poniżej masz aktywną dyskusję z 2022
@LEW433 no to o mnie chyba zapomnieli😁
Dyskusje masz zakończoną: klient oznaczył jako nierozwiązaną. Co innego jakby tego nie zaznaczył więc wtedy Allegro po 30 dniach od rozpoczęcia uznaje ją jako rozwiązaną.
@yamahaa1 więc z tego wynika, że wystarczy zaznaczyć dyskusję jako nierozwiązaną i w każdej chwili, można coś napisać, bo ona nie jest zakończona, w tym przypadku kupujący chciał tylko instrukcję którą otrzymał, dlatego porzucił dyskusję😉 ,ale jak widać nawet po trzech latach może mu się coś przypomnieć i znów może pisać
Status nierozwiązanej dyskusji mocno potem wpływa na jakość sprzedaży (w zależności od jej ilości bo duża sprzedaż to mniejszy ubytek punktów, mniejsza to armagedon jak w naszym przypadku). Jedna nierozwiązana-rozwiązana dyskusja i leci "SS". Wtedy były inaczej liczone statystyki i sprawdzane co miesiąc więc jakoś się to ładnie niwelowało, teraz są codziennie stąd zmiany bardziej gwałtowne.
Zgadzam się, płacenie rachunków nie oznacza, że się jest "SS" jest do tego wiele czynników. Szkoda, że się jest karanym za niewinność. Ale cóż, regulamin.... więc nic nie można zrobić.
@yamahaa1 ponagliłam Twoją sprawę. Z tego co widzę, została już wyjaśniona przez doradcę.
Dziękuje, dyskusja została rozwiązana i zakończona. Pozostała sprawa liczenia punktów i dni ale zostało to wyjaśnione: takie procedury, taki regulamin nic nie da się zrobić, kupujący ma zawsze racje a sprzedający jest tym złym, skutki będą się długo ciągnęły. W całej sytuacji działa automat - zabrakło człowieka.