anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

W dyskusji klient wyzywa i znieważa słowami uznanymi za obraźliwe

jolantab
#10 Popularyzator#

Prosta sprawa. Dyskusja z klientem.

W tej dyskusji klient wyzywa i znieważa słowami uznanymi za obraźliwe typu : oszustwo, nieuczciwy sprzedawca, wyłudzacz.

Doradca Allegro w dyskusji nie reaguje, chociaż finalnie zgadza się z naszym stanowiskiem.

Prosimy klienta o zaprzestanie obrażania nas, bo jesteśmy skłonni bronić naszego dobrego imienia na drodze sądowej.

Klient skarży się do allegro, a allegro wysyła nam UPOMNIENIE.

Podczas wyjaśniania z allegro przyczyn tego upomnienia dowiadujemy się, że:

"przesłaliśmy upomnienie, ponieważ jeden z Użytkowników poinformował nas, że otrzymał od Pani obraźliwe zwroty w korespondencji: “Proszę czekać na pismo od kancelarii prawnej nas reprezentującej”

Drążąc dalej, okazuje się że dla allegro zniewagi klienta to "nieprzychylne opinie na temat przebiegu transakcji", a informacja o skierowaniu sprawy na drogę prawną to ZASTRASZANIE klienta...

Dlaczego Allegro wspiera hejt?
Czy takie działanie z waszej strony zawiera się w waszych standardach korporacyjnych?
 

oznacz moderatorów
42 ODPOWIEDZI 42

SmakiWschodu
#8 Zapaleniec#

allegro żyje z pieniędzy sprzedających i na przykład w brażny spożywczej już odeszli takie Carefury czy Auchany a byli i nie pojawiła się biedronaka czy lidl. Więc tak do końca to nie jest

 

oznacz moderatorów

SmakiWschodu
#8 Zapaleniec#

Dokładnie allegro ma jakieś akcje do sprzedających, którzy płacą prowizje nie sprzedający ... im nie wystawia faktur i daje by poniżali kupujący sprzedającego. ba nawet nie można ograniczyć sprzedaży klientą teraz robi to do 3 transakcji

 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@SmakiWschodu dokładnie, allegro wymaga by sprzedawca, który chce zablokować nieuczciwego kupującego musi być oszukany przez niego 3 razy i najlepsze może go zablokować tylko na pół roku.

 

oznacz moderatorów