Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_N @N_Nitka
Witam czy jest mozliwosc kontaktu słownego bo na razie obecna formułka jest kretynska dotyczy kupna a nie sprzedaży
A sprawa dotyczy oferty sprzedaży młota celma syn wysłał pomyłkowo boscha cena dużo droższa w ofercie napisane jest bez osprzętu tz sama maszyna bez dodatkowego uchwytu wiertła itp.nie dosyc ze dostał przez nieuwage duzo droższa maszynę to żąda uchwyt nie zgodził sie na zamiane maszyny na celme zablokowaliscie konto ja nie widze rozwiazania rozmawiałem telefonicznie ale okazuje sie ze to kobiety nic nie moga absurd
Trudno mnie sie tak wysłowić niestety jestem juz leciwy chciałbym ten absurd opisac dlatego potrzebuje rozmowy
Cześć, @2zbki. Kwestię blokady konta wyjaśniliśmy w zgłoszeniu mailowym o numerze 44967451. Nasz dział bezpieczeństwa rozpatruje sprawy blokad jedynie drogą mailową, dlatego nie będzie możliwości kontaktu telefonicznego.
Mogę poprosić naszych doradców o kontakt w sprawie problemów potransakcyjnych, jednak nie wyjaśnisz z nimi telefonicznie kwestii blokady.
Czy zamówić dla Ciebie taką rozmowę? Jeśli tak, to czy doradca może zadzwonić do Ciebie jeszcze dzisiaj?
Mogą dużo ale pytanie czy dla nich to zrozumiałe!