Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mój problem polega na tym, że przy zakładaniu konta ustawiłem złe imię i teraz przez to nie mam możliwości aktywacji konta do wypłat 😕 jest jakiś sposób żeby poprawić to na moje dane?
Nie. Jest to dopuszczalne wyłącznie w przypadku małżeństw. Ale zapytaj tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6a7ab6d0-2364-4a46-86ff-3aafcca487ab
czyli pieniądze przepadły?
Niech się o nie upomni właściciel konta. Najprościej będzie Ci jednak zapytać w linku, który podałem, np. używając opcji czatu.
No właścicielem konta jestem ja, rzecz w tym, że adres i wszystko jest moje, ale imię jest mojego Ojca bo na niego wcześniej robiłem zamówienia, a teraz tak jakby przejąłem to konto
w takim razie jak mogę zwrócić pieniądze kupującemu? wtedy bym załatwił to przez nowe konto
@Client:65034569 Środki możesz zwrócić przez przelew na konto klienta , albo przekaz pocztowy, nie ma obowiązku zwrotu przez AF.
@Client:65034569 Konto należy do ojca, nie do Ciebie i tylko on może pieniądze wypłacić. Nie zmienisz imienia na swoje. Do wypłaty trzeba teraz ustawić konto bankowe ojca lub ustawić wypłaty przekazem pocztowym na adres zamieszkania. Wypłaty są realizowane raz w miesiącu do kwoty 800 zł. Bez weryfikacji danych nie zwrócisz też wpłaty kupującemu przez Allegro Finanse.