Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wchodząc z mojej oferty w zakładkę "wszystkie produkty sprzedającego" pokazuje mi tylko jedną ofertę, a mam około 67 ofert, tak samo wchodząc w zakładke sklep widać, że są oferty przy kategoriach, ale już wchodząc w dana kategorię jest informacja, że nie ma czego szukać 🙂
a9fa3ec0-9e3c-11ee-a063-0548c81137a5 wysyłka powinna byc oznaczona jako szybka wysyłka ale zawiodła firma inpost |
ebb12ea0-9766-11ee-8351-97b35a14bbc7 tutaj klient zmienił sposob dostawy z kuriera na odbiór osobisty, wprowadziłem wymyslony numer listu |
@Plomienswiec tak jak nie masz zamówień między 00:01 do godziny granicznej to lipa 😞 po drugie zmieniając przewoźnika allegro tego nie ma jak śledzić, i uważaj przy nadawaniu poza allegro jak podasz np. w DPD maila zakupowego to skasują Cię 2 x allegro doliczy do salda i w DPD zapłacisz. Jak chcesz korzystać z maila od zakupu to usuwaj człon dotyczący zamówienia 🙂
stałykodnadawcy+identyfikatortransakcji@allegromail.pl
, na przykład 8awgqyk6a5+cub31c122@allegromail.pl
.
8awgqyk6a5
to stały element adresu dla tego konkretnego klienta – wszystkie mejle od tego klienta będą zawierały ten fragment.
cub31c122
to identyfikator konkretnego zamówienia, więc będzie inny przy każdym zamówieniu.
@kostas11 Dzięki bardzo za podpowiedź, a mam jeszcze jedno pytanie. Klientka zgłosiła zwrot nie odbierając paczki gdyż została uszkodzona podczas transportu, ustaliłem z nią telefonicznie, że wyślę jej jeszcze raz przesyłkę, dziś dzwoniła szczęśliwa że wszystko doszło, ale zwrot dalej mi wisi, czy jest możliwość anulowania zwrotu, gdyż jak paczka wróci do mnie ta uszkodzona to będę reklamował u przewoźnika. Zaznaczam, że drugą paczkę puściłem przez Allegro więc wszystko jest zapisane
@Plomienswiec z takim zwrotem nic nie zrobisz będzie wisiał, daj odmowę uzasadnij że produkt został wymieniony i zapomnij 🙂