anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Weryfikacja konta do wypłat

Client:111370518
#7 Wielbiciel#

Witam. Kiedy mogę spodziewać się zweryfikowania konta do wypłat?

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:111370518 napisz proszę jakiego konta dotyczy Twoje pytanie?

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:111370518
#7 Wielbiciel#

Aktywacja konta do wypłat na allegro lokalnie. Wpłaciłam w zeszły piątek , wczoraj zwrócili na konto te 1.01zł a jeszcze nie uaktualnione .. kiedy mogę się spodziewać aktywacji ? Cały czas pisze że w trakcie weryfikacji 

oznacz moderatorów

Client:111370518
#7 Wielbiciel#

Witam. W zeszły piątek wpłaciłam 1.01 na aktywację konta do wypłat na allegro lokalnie.. wczoraj zwrócili mi na konto a dalej nie jest zweryfikowane. Cały czas pisze że w trakcie weryfikacji.. kiedy mogę się spodziewać uaktualnienia konta ?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:111370518 poczekaj proszę jeszcze cierpliwie. Weryfikacja konta do wypłat w PayU może potrwać do 3 dni roboczych, natomiast w Przelewach24 do 5 dni roboczych. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:111370518
#7 Wielbiciel#

A możecie sprawdzić czy przelew został prawidłowo i czy dobrze zrobiłam bo dziwne że tak długo trwa weryfikacja jeżeli w poniedziałek zwrócili mi te 1.01.. powinno od razu zweryfikować konto do wypłat.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:111370518 prześlij proszę potwierdzenie przelewu na adres spolecznosc@allegro.pl. Czy to pytanie dotyczy konta, z którego piszesz? Na saldzie nie ma środków, przycisk do wypłat będzie aktywny jeśli na saldzie będą środki, które można wypłacić. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

wiesiu102
#7 Wielbiciel#

Mam ten sam problem - - wiesiu102, zmieniłem konto do wypłat dwa dni temu, potwierdziłem skanami dowodu, no i co dalej? 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

3dni.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@wiesiu102 odpisałam Ci tutaj 🙂 Prześlij proszę potwierdzenie przelewu do operatora PayU na adres spolecznosc@allegro.pl

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:111370518
#7 Wielbiciel#

Witam jeszcze nie zweryfikowali . A już tydzień minął od wpłaty..kiedy zweryfikują?błagam o pomoc 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:111370518 konto, do którego przysłałaś do nas przelew weryfikacyjny, należy do Pana Jana i to on musi wysłać przelew ze swojego rachunku bankowego. Dane właściciela rachunku muszą być takie same jak konta właściciela w Allegro. Poza tym, w tej chwili to konto jest całkowicie zablokowane, a jedyną drogą aby dział bezpieczeństwa mógł je odblokować jest kontakt z nami przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt i wyjaśnienie kwestii blokady. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:111370518
#7 Wielbiciel#

A jak zmienię imię na allegro to mi odblokują konto?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:111370518 Niestety nie, nie ma możliwości zmiany imienia właściciela konta na Allegro. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:111370518
#7 Wielbiciel#

Dlaczego ? Jak podałam błędne imię to dlaczego nie mogę zmienić na swoje prawidłowe?

oznacz moderatorów