Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Weryfikacja PAYu trwa 2 tygodnie. Ma na to 3 dni. Zgłaszamy sprawę z art.284. Allegro ma to gdzieś i nadal przyjmuje płatności przez PAYU mimo że informują że nie zablokowali metody płatności. Tak wyglądają praktyki monopolistyczne. Mają wyrąbane na sprzedawcę. Zbieramy społeczność poszkodowanych w tej sprawie może uda się opłacić dobrą Kancelarie Prawną
@Client:54359715 Rozumiem Twoje zniecierpliwienie, ale Twoje konto jest weryfikowane przez operatora PayU.
Dodatkowo zablokowanie możliwości wypłat jest zapisana w Regulaminie Allegro w załączniku 7A dotyczącego operatora płatności: https://allegro.pl/regulamin/zalacznik/7
Będziesz mógł zlecić wypłatę środków, kiedy operator zweryfikuje Twój wniosek. Proszę o jeszcze chwilę cierpliwości.
Przestań chrzanić. Gdybym sam nie zgłosił problem do PayU to jesz przez pół roku byście mi tak **piiip**li z tą chwilą cierpliwości. Macie to w dupie
@Client:54359715 Skontaktowałam się w Twojej sprawie z operatorem i poprosiłam o interwencję, nic więcej nie mogę zrobić. Staram Ci się pomóc i proszę Cię o zachowanie kultury wypowiedzi.
Kulturę wypowiedzi mam dla wszystkich którzy traktują poważnie moją osobę. To będzie już chyba 6 raz jak wysyłacie prośbę do operatora. Chyba mnie poprostu oszukujecie że robicie coś w tej sprawie, bo gdy sam zainterweniowałem u PayU oni natychmiast mnie poinformowali w czym jest problem. W przypadku oszustwa kultura wypowiedzi już nie jest wskazana.
Pau prosiło o zmianę nazwy konta z obecnej na dokładnie taką jaka jest w CEIDG, wystarczyły żeby się o tym dowiedzieć i mnie poinformować a nie tylko wklejać ciągle te same prośby o cierpliwość.
Szkoda gadać i tak macie to gdzieś