anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wielopaczkowość Pocztex a pobranie tylko na jednej paczce

invital-pl
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

niedawno podpisaliśmy umowę z Pocztexem, m.in. ze względu na wejście do programu Allegro Smart. Jedynym problemem jest dla nas fakt, że w przypadku wysyłki dużego zamówienia za probraniem w kilku paczkach, pobranie jest tylko na jednej z nich.

Wcześniej ten sam problem mieliśmy z DPD. Wysłaliśmy klientowi np. 5 paczek, ten odebrał 4, a piątej z pobraniem nie. Otrzymał więc bezprawnie 80% zamówienia za darmo, a my byliśmy stratni. Dodatkowo paczki nie były doręczane w tym samym dniu, więc zdarzało się, że kilka paczek bez pobrania zostało odebranych jednego dnia, a klienci, jeśli byli uczciwi, odebrali ostatnią paczkę i zapłacili pobranie kolejnego dnia.

Nasza opiekunka napisała, że w Pocztexie nie jest możliwe, aby klientowi wydano paczkę nr 2 bez paczki nr 1, na której jest kwota pobrania. Wszystkie paczki podobno są wydawane razem. Szczerze mówiąc nie wierzę temu.

Czy ktoś posiada doświadczenie z Pocztexem? Czy jest możliwe, aby klient odebrał paczkę bez zapłącenia pobrania?

Z góry bardzo dziękuję za odpowidzi.

Pozdrawiam ☺

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

_Likos_
#21 Demiurg#

@invital-pl  każda z paczek stanowi całość przesyłki mimo ze kazda ma osobny numer powinny byc oznaczone jak 1/3, 2/3, 3/3  itp

To przewożnik powinien zadbać aby przesyłka byla wydana w całości i w całości wzięte pobranie. Nam nie zdarzyło sie aby kurier wydał tylko paczki bez pobrania a pobraniowa wróciła. Zawsze były doręczane wszystkie i pobranie odbierane prawidłowo.

Jeśli zdarzyłoby sie tak jak piszesz że kurier wydałby tylko 2 paczki z trzech a pobraniowa by wróciła wówczas żądalibyśmy od przewożnika zwrotu za całośc pobrania. Lecz w naszym przypadku jeszcze nigdy coś takiego nie miało miejsca a nadajemy własnie pocztexem.

oznacz moderatorów

invital-pl
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za pomoc. Czyli po prostu musimy sprawdzać jak działa Pocztex i ewentualnie w razie problemu zgłaszać reklamację. Tego jednak chcieliśmy uniknąć. 😞

oznacz moderatorów

MikroLITY
#13 Ambasador#

Dziwne. Przecież na każdej etykiecie masz napisane, że jest to np. 1 paczka z 5, więc dlaczego nie złożyliście w DPD reklamacji?

oznacz moderatorów

invital-pl
#7 Wielbiciel#

Reklamacja oczywiście była złożona, jednak zabiera to nasz cenny czas.... oczywiście najlepszym rozwiązaniem by było, gdyby ze strony przewoźnika było jakieś zapezpieczenie, aby takie sytuacje nie miały miejsca.

Przewoźnicy często nie uznają reklamacji - tutaj mowa o reklamacji dotyczących udzkodzonych paczek. Zawsze są źle zabezpieczone... Już po prostu poddaliśmy się i przestaliśmy tracić czas na składanie reklamacji, nawet w przypadku, że ewidentne jest, że kurier prawdopodobnie grał paczką w kosza 🏀... 😒

oznacz moderatorów

MikroLITY
#13 Ambasador#

No ale zabezpieczeniem jest informacja na liście przewozowym (ilość paczek) oraz to, że kurier nie rozliczy takiej dostawy. Miałem raz taką sytuację z UPS (dostarczono 2 z 3), ale kurier obiecał, że dowiezie 3, bo i tak się z tej dostawy nie będzie mógł rozliczyć.

oznacz moderatorów

invital-pl
#7 Wielbiciel#

Ok, coś na tym musi być... dzięki za pomoc. Nie wiem czemu w DPD zdarzały się takie problemy.

oznacz moderatorów