Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący kontaktuje się z nami przez czat allegro. Prosimy go o zdjęcie do rozpoczęcia reklamacji i ten CZATBOT kolejny raz blokuje wysyłkę wiadomości
"Psst! Tu Allina, czatbot Allegro. Zanim wyślesz wiadomość do sprzedającego, mam małą podpowiedź!"
Blokuje tak że wiadomość nie dochodzi do kupującego, niestety działa to też w drugą stronę gdy kupujący kontaktuję się z nami.
Czy da się to badziewie jakoś wyłączyć?
@DBESTSHOP podaj mi proszę login kupującego, którego wiadomości do Ciebie są blokowane.
auto-max-rp
a oto wiadomość jaką próbowałem wysłać
"Witam. Prosiłbym o zdjęcia szkieł w celu weryfikacji problemu. Sprawdzimy proces pakowania ze stanowiska pracownika i rozpoczniemy reklamacje 🙂
13:30
i tak za każdym razem
Psst! Tu Allina, czatbot Allegro. Zanim wyślesz wiadomość do sprzedającego, mam małą podpowiedź!
Jeśli Twój zakup jest w jakimś stopniu wadliwy, możesz złożyć reklamację. Więcej na ten temat przeczytasz w naszym artykule.
Warunki reklamacji sprawdzisz w ofercie.
Pamiętaj, aby w zgłoszeniu podać jak najwięcej szczegółów dotyczących wady/uszkodzenia. Przyspieszy to proces reklamacji. Czas na jej rozpatrzenie to 14 dni.
Załatwione, polecam się na przyszłość.
wszystko fajnie ładnie tylko że to ja próbuje skontaktować się z kupującym i jak zmieniam zdanie to i tak CZATBOT twierdzi że jestem Kupującym 🙂
@DBESTSHOP już działam w tej sprawie, także poproszę Cię o cierpliwość.
@DBESTSHOP Wysyłając wiadomość masz opcje "Tak, wyślij" i "Nie, dziękuję" - jak na tym przykładzie:
Kiedy klikniesz "Tak, wyślij", zatrzymana przez czatbota wiadomość trafi do Kupującego, a dopiero jak klikniesz "Nie, dziękuję" zobaczysz taki komunikat:
Dlatego w tej sytuacji musiałeś sam zablokować wysłanie tej wiadomości. Jeśli następnym razem klikniesz "Tak, wyślij" nie powinno być problemu.