Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cytuję:
"Niestety, nie możemy usunąć oceny negatywnej Kupującego, ponieważ nie jest ona niezgodna z naszym regulaminem. Nie mamy też możliwości sprawdzić, czy produkt działa właściwie. Kupujący ma prawo do subiektynej opinii."
A to jeszcze nie koniec, bo pewnie będzie to u Ciebie reklamował 😛
Jak podejrzewasz, ze to może być konkurencja to wnikliwie obejrzyj towar 🙂
Zdarzały się kwiatki, że odsyłali nam celowo towar, który nie pochodził z naszej dystrybucji 😉
No dokładnie otrzymałam taka wiadomość od Allegro. Jeśli chodzi o kupującego to też jest sprzedającym, nie sprzedaje towaru zbieżnego z moim ale zawsze można kupić z czyjegoś konta żeby nabruździć. Często się zdarza że ktoś kupi kolumnę, przefiltruje i oddaje🤣. Ale ja już sprzedałam z 1000 kolumn i tego typu klient trafił mi się 1 raz. Nie ma kontaktu. Wysłałam oczywiście prośbę o usunięcie, oraz propozycje zwrotu lub wymiany towaru, ale oczywiście 0 kontaktu. Także język opisu wady wskazuje na to że ktoś coś wie o spawaniu, nie jest to przypadkowa osoba. Ale najbardziej wkurzające jest to że nikt nie chroni nas sprzedających w takich sytuacjach, jeśli mam pewność że nie mogło dojść do takiej wady i zgłaszam to allegro oni twierdzą że nie mogą tego zweryfikować. Dlaczego? Wystarczy zobligować kupującego do wysłania zdjęć lub filmiku który by udowadniał wadę. Poza tym też nie powinno być tak że ktoś bez zgłoszenia wcześniej do allegro problemu wystawia negatyw. Moze należałoby zweryfikować sposób dodawania ocen negatywnych.
Treść, którą cytowałem większość Sprzedawców zna na pamięć i przez sen Ci ją zacytuje 😄
Ogólnie system komentarzy na Allegro to jedno wielkie dno.
Pamiętam czasy, jak ocena negatywna działała w dwie strony (i Kupującemu i Sprzedającemu).
Chociaż trochę ogarnięcia było i zawsze najpierw był kontakt ze Sprzedawcą w celu rozwiązania problemu, a nie pochopna jednostronna opinia.
Tak też pamiętam wymianę ocen. Już jestem długo na Allegro. Jakkolwiek było to bardziej zachowawcze bo każdy wiedział że będzie odzew na negatywa.
@sylusia31 a nie wpadłaś na to że mogło coś się stać w transporcie 🙂 a wielu kupujących ma większą satysfakcję z negatywa i wyrzucenia produktu niż reklamowaniu 😄
Allegro nic nie zrobi, pozostaje Ci sąd dla kupującego i UOKiK lub sąd że allegro publikuje nie sprawdzone opinie 🙂
Raz się zdarzyło że do klienta doszła kolumna uszkodzona w transporcie ale na nie na spawie, klient zgłosił reklamacje i nie było problemu. Jeśli występuje jakakolwiek sytuacja to pierwsze o czym myśli każdy to kontakt do sprzedawcy i ustalenie co dalej. Tutaj nie było zgłoszenia czegokolwiek. Brak kontaktu. Od razu negatyw. To jest dla mnie podejrzane. Dziękuję za podpowiedzi. Zastanawiałam się jak do tego podejść.