anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam.Ilę muszę czekać na na telefonu oddany sprzedawcy do reklamacji.Wspomnę że czekam już 27 dni.

MAMY ROZWIĄZANIE!
piotrekmar1
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
gdvorek
Moderator
Moderator

@piotrekmar1 chętnie Ci pomogę, proszę podaj mi więcej informacji (m.in nr zamówienia) 🙂 

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów
fox_paws
#15 Entuzjasta#

@piotrekmar1 Jeśli po upływie 14 dni sprzedający nie wydał decyzji reklamacyjnej, to jest ona automatycznie uznana.

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@piotrekmar1 reklamacja jest uznana jak mniemam i naprawa reklamacyjba jest w toku. Ustawa nie przewiduje czasu naprawy ma on nie powodować nadmiernych trudności dla kupującego ale też sprzedawca nie ponosi winy za czekanie na cześć zamienną. Na przykładzie sprzedawca celowo nie może przedłużać naprawy ale jeśli część zamienna idzie np miesiąc z Chin to masz czekać na naprawę bo sprzedawca nie ma wpływu na dostepność części i czas realizacji ich dowozu. Inna sprawa gdybyś udowodnił że ci tel jest pilnie potrzebny np do pracy wtedy możesz oczekiwać zwrotu kosztów lub wymiany na inny model w podobnej cenie lub za dopłatą jakby był droższy i do takiej argumentacji sprzedawca może się przychylić. Inna rzecz to to że powinien poinformowac cię ile naprawa potrwa nie ma takiego obowiązku ale w dobrym tonie jest by dał ci znać

oznacz moderatorów