Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@piotrekmar1 chętnie Ci pomogę, proszę podaj mi więcej informacji (m.in nr zamówienia) 🙂
@piotrekmar1 Jeśli po upływie 14 dni sprzedający nie wydał decyzji reklamacyjnej, to jest ona automatycznie uznana.
@piotrekmar1 reklamacja jest uznana jak mniemam i naprawa reklamacyjba jest w toku. Ustawa nie przewiduje czasu naprawy ma on nie powodować nadmiernych trudności dla kupującego ale też sprzedawca nie ponosi winy za czekanie na cześć zamienną. Na przykładzie sprzedawca celowo nie może przedłużać naprawy ale jeśli część zamienna idzie np miesiąc z Chin to masz czekać na naprawę bo sprzedawca nie ma wpływu na dostepność części i czas realizacji ich dowozu. Inna sprawa gdybyś udowodnił że ci tel jest pilnie potrzebny np do pracy wtedy możesz oczekiwać zwrotu kosztów lub wymiany na inny model w podobnej cenie lub za dopłatą jakby był droższy i do takiej argumentacji sprzedawca może się przychylić. Inna rzecz to to że powinien poinformowac cię ile naprawa potrwa nie ma takiego obowiązku ale w dobrym tonie jest by dał ci znać