Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ok. miesiąca temu ukazał się komunikat, aby zweryfikować dane firmy. Przegapiliśmy tą informację i konto do wypłaty środków zostało zablokowane. Po zorientowaniu się , zweryfikowaliśmy konto i uzyskaliśmy informację, że zostało zweryfikowane i że czekamy na potwierdzenie przez operatorów płatności. Minął ok. tydzień, ponownie rozpoczęliśmy kolejną weryfikację, na którą również otrzymaliśmy informację ,że może to potrwać kilka dni, a wiadomość od operatorów otrzymam na maila. Minęło ponad dwa tygodnie i nadal czekamy ,aż pomyślnie nas zweryfikują. Przy okazji mamy spowolnioną sprzedaż, gdzie obecnie mamy sezon (branża szkolna), proszę o poradę, pomoc, jak to dalej załatwić? Pozdrawiam
@halim_pl operator ma 10 dni roboczych na weryfikację i na tę chwilę nie jesteśmy w stanie tego przyspieszyć. Proszę uzbroić się w cierpliwość.