anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam klient zakupił towar ale chce żeby wysłać za 4 dni czy tracę punkty za nie terminowe wysłanie

danutamix
#7 Wielbiciel#

Witam mam pytanie, klient dziś zakupił u mnie produkt i napisał w wiadomości że prosi o wysłanie za 4 dni.

Ja mam wysyłki 1 dnia. Czy w tej sytuacji tracę punkty za nieterminowe wysyłki ?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

AnnaG-Antyki
#18 Luminarz#

Z mojego doświadczenia wynika, że tak ale tylko przez 1-2 dni. W momencie gdy minął termin wysyłki piszesz do allegro lub prosisz tu moderatorki o usuniecie tego ze statystyk. Pamiętaj dodać zrzut z prośby klienta. Dziewczyny załatwiały mi to w dobę, przez kontakt trwało ze 2 dni. Nie da się zawczasu poprosić, próbowałam, co jest świ.ństwem.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@danutamix gdy zamówienie będzie już miała status opóźnione, prześlij do nas numer zamówienia oraz zrzut ekranu z wiadomością od kupującego z prośbą o późniejszą wysyłkę. Wykluczymy zamówienie z jakości i nie stracisz punktów. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów