Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam od wczoraj nastąpiły zmiany przy próbie rejestracji paczki przez API najpierw trzeba było zmienić typ danych z numerycznych dla pola ID usługi w serwisach np. Allegro (UPS) i jak to zmieniłem i tak próba zarejestrowania paczki kończy się komunikatem "Wewnętrzny błąd systemu". Kidy będzie to rozwiązane?
@wwroblewski_2008, dopowiedz, proszę - chodzi o nadanie przez Wysyłam z Allegro czy zewnętrzny program nadawczy (nadanie po API)? Pomocny byłby również przykład i zrzuty ekranu, które obrazują tę sytuację.
Zewnętrzny program nadanie po API np. wywołania usługi:
/parcel-management/parcel-create-commands/ i commandID = 2953a727-b4ef-4b42-835f-05549976eb42 paczka teoretycznie się rejestruje dostaje status: Created i następnie jak chcę sprawdzić jej status to dostaję błąd: {"id":"2953a727-b4ef-4b42-835f-05549976eb42","parcelId":null,"status":"ERROR","errors":[{"code":"ERROR","message":"Internal system error","details":null,"path":null,"userMessage":"Wewnętrzny błąd systemu"}]}
Witam kiedy mogę oczekiwać rozwiązania problemu, klient od wczoraj czeka z wysyłką zamówień?
Witam czy dostanę rozwiązanie tego tematu, klient ma przestój z wysyłką już kilka dni?
@wwroblewski_2008, przepraszam Cię za czas oczekiwania na odpowiedź.
Podczas ostatnich zmian dodano wymagalność pola "countryCode" w adresach. Jeśli nie podasz tej wartości, może pojawić się błąd.
Witam tak klient wyciągnął już od was ta informacje, szkoda, że w dokumentacji jest jako nieobowiązkowe i dodatkowo Default "PL"
@wwroblewski_2008, rozumiem. Dzięki za informację. Dodam, że ten problem nie powinien już występować.