anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wniosek o rabat transakcyjny (zwrot prowizji) - koszty wysyłki

1971MalKow
#9 Pomysłodawca

Witam

Gdzie mogę złożyć wniosek o rabat transakcyjny (zwrot prowizji) w przypadku zwrotu kosztów wysyłki

Klient zrezygnował z wysyłki, gdyż sam odbierze zamówienie, dokonałem zwrotu opłaty za przesyłkę.

Nie widzę jednak w wiosku o rabat transakcyjny (zwrot prowizji) opcji zaznacznia zwrotu prowizji od kosztów wysyłki.

Jak wiadomo Allegro pobiera prowizję  od kosztów wysyłki, a w tym przypadku wysyłki nie będzie, bo koszty wysyłki zostały zwrócone.  

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

Wyd_Eurograf
#10 Popularyzator

@1971MalKow  Kiedyś pytaliśmy się Allegro o możliwość zwrotu części rabatu w przypadku udzielenia rabatu klientowi i otrzymaliśmy odpowiedź, że rabat może być zwrócony tylko w całości za dany produkt, więc w przypadku zwrotu tylko cześci wpłaty nie ma sposobu, żeby go uzyskać. Podejrzewam, że w przypadku kosztów wysyłki jest tak samo.

oznacz moderatorów

1971MalKow
#9 Pomysłodawca

W przypadku zwrotu pieniędzy za zakupiony przedmiot, następuje, automatycznie zwrot prowizji, za koszt zakupu, i koszt wysyłki.

Tutaj sytuacja jest inna, nie następuje zwrot pieniedzy za koszt zakupu, a następuje tylko zawrot pieniędzy za koszty wysyłki. Chciałem złożyć wniosek o zwrot prowizji, ale nie ma opcji zaznaczenia, zwrotu za koszty wysyłki. Byłoby to niemormalne gdyby serwis nie zwracał w tym przypadku prowizji, bo przecież pieniądze zostały kupującemu zwrócone.  

 

oznacz moderatorów

Wyd_Eurograf
#10 Popularyzator

Ale jeśli zwrócona jest niepełna kwota za przedmiot to nie ma zwrotu prowizji za ten % ceny. Zapewne prowizja za wysyłkę rozdzielana jest proporcjonalnie do ilości zakupionych przedmiotów i zwracana jest tylko w przypadku zwrotu całego produktu z zamówienia. A co do moralności to niestety myślę, że taka linia argumentacji nie sprawdzi się tutaj;)

oznacz moderatorów

1971MalKow
#9 Pomysłodawca

To literówka, chciałem napisać, że jest to nienormalne, pobieranie prowizji od kosztów wysyłki, gdy koszty wysyłki zostały kupującemu zwrócone. To jest jakiś inny rodzaj matematyki, bo jak koszt wysyłki wyniósł zero, to jakikolwiek procent od zera to też jest zero. 🙂 

Czyli zgodnie z logiką serwisu, należy klientowi powiedzieć, bardzo się cieszymy drogi kliencie, że odbierzesz osobiście zakupiony przedmiot, ale zwrotu kosztów wysyłki nie otrzymasz. 🙂 

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@1971MalKow Alicja już odpowiedziała no to pytanie w innym wątku😉

KOGIEL_T_0-1764630298234.png

 

oznacz moderatorów

1971MalKow
#9 Pomysłodawca

Powinna się wstydzić. 🙂  

oznacz moderatorów