Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam,
Od jakiegoś czasu borykamy się z problemami klientów którzy zamawiają na niewielką wartość i niestety nie jesteśmy w stanie ich obsłużyć czasowo a z uwagi na gabaryty przesyłek fajnie gdyby była możliwość zakupów od pewnej wartości np.: 200 zł. Poniżej tej kwoty kupujący nie mógłby dokonać zakupu. Zależy nam tylko na kilku aukcjach, nie na całym asortymencie.
Czy jest to wykonalne ?
@earbiton w tym momencie nie ma takiej możliwości i nie planujemy jej wdrożyć.
Wdrożenie takiej możliwości ułatwiłoby znaczenie sprawę, kto chce ten korzysta. W naszym przypadku to tylko kilka aukcji, proszę przekazać sprawę dalej, tym bardziej że coś podobnego już w lutym widziałem gdzie napisaliście że to rozważacie.
@earbiton nie ma szans, że wdrożą coś takiego 🙂
Wiele osób postulowało podobnie. Mam bardzo dużo przesyłek o wartości zakupów 1-10 zł , wyobraź sobie ile będzie trzeba dołożyć po wprowadzeniu prowizji od przesyłki do takich zakupów.
Powinna być opcja minimalnej wartości zamówienia, jeżeli klient takowej nie zrobi proponowałem "opłatę kompletacyjną" w RACJONALNEJ WYSOKOŚCI ustalonej przez sprzedawcę.
Przy zakupach za 1-5 zł. Same opakowanie zjada cały zarobek, jeżeli go nie przewyższa. Do tego dochodzi prowizja za przedmiot, kolejna dojdzie od przesyłki. Następnie etykieta, koszty pracownika. I dokładasz do paczuszki 2 zł.
Weź przykład kategorii "elementy złączne" wszystkie śrubki , podkładki i inne **piiip**oły. Więksi sprzedawcy kręcą spokojnie 50 tys. w miesiącu. Uważam, że przy sprzedaży detalicznej na takich "**piiip**ołach" trzeba naklepać kilka tysięcy transakcji i nie jest to zły obrót.
Jak teraz klientowi wytłumaczysz, że musisz podnieść cenę śrubki o 100-150% bo nie zarobisz na prowizję allegro 😄 ? Przecież to obłęd i zabójstwo wielu kategorii z "drobnicą" , które mimo wszystko generują pieniądze do serwisu.
Naprawdę dziwie się serwisowi. Mimo, że raporty e commerce wskazują olbrzymi wzrost sprzedaży w serwisie nawet o kilkaset % w poszczególnych kategoriach, ten chce jeszcze bardziej wydoić sprzedawców zamiast pozwolić im żyć i cieszyć się obopólnymi korzyściami.
Wiesz myślę tutaj że kto zechce to skorzysta, nie że musisz. Szczerze mamy 8 kont w tym na 4 chcemy ograniczyć zakupy, nie mamy czasu na obsługę takich wartości a operujemy dosyć wysokimi.
Ty masz inną sytuację, u nas zamówienie na 100-200 zł to tylko męczarnia, ta grupa klientów jest najbardziej roszczeniowa w stosunku to czasu wysyłki i kosztów wysyłki (nie mając smarta) czy też go mając.
Grupa klientów od 300-500 zł już myśli racjonalnie a każda powyżej nawet się nie upomina, bo wie ile zaoszczędziła.
Tyle dobrego że na naszych 2 sklepach internetowych mamy opcję ustawienia minimalnej wartości zamówienia dlatego myślałem że chociaż ktoś by się pochylił ...ale przecież ciągle mają ważniejsze sprawy jak np.: algorytm czasu wysyłki na który Poznań sam nie zna odpowiedzi co wyczynia.
Kompletnie inna branża, inne marże , inna wartość towaru. Ciężko porównywać 🙂
Ale jedno się zgadza , klienci o najniższych wartościach zamówienia, są najbardziej wymagający 🙂
możecie mocno podnieść ceny drobnicy ale dawać duże rabaty za zakup ilości hurtowych lub porobić komplety po kilka sztuk
mamy dokładnie to samo, sprzedajemy wydruki i ceną jednostkową jest 1 zł za wydruk,
po to żeby ktoś mógł zamówić np 45 wydruków - dokładnie tyle ile chce, a są klienci którzy zamawiają 1 wydruk za 1 zł i jak mamy na tym zarobić.
Powinien być cennik uzależniony od ilości i po sprawie: Rydz_83 masz zamówienie na 1 wydruk robisz go za np.: 3,5 a im więcej, to cena spada.
Tak samo u nas: wydaje mi się że kiedyś były takie cenniki im więcej tym korzystniej. Teraz zamawiają pracownikom 4 listwy i 6 akcesori a pretensje jak by zamówił nie wiadomo ile i czego nie wysłane albo zesr....
Ci co zamawiają na konkretne kwoty to nie mają pretensji bo wiedza ile zaoszczędzili względem sklepu stacjonarnego a to nie cukierki tylko trzeba się zdrowo nazapie...żeby to spakować.