Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o wyłączenie przesyłek z jakości sprzedaży Allegro - kurier nie odebrał przesyłki z paczkomatu w terminie:
- A0028HMJR1, A00270NRE3, 660126638515751113385144, A00294Y097, A0029R48H4, A002AEEUT1
@Fryta09 Proszę, podaj numery zamówień.
Z jakiego powodu to jest wymagane?
@Fryta09 jeśli Wiktoria poprosiła o numery zamówień to zakładam, że wymagane do zgłoszenia wykluczenia ich z jakości sprzedaży.
Jeśli wskażesz numery zamówień przekażemy prośbę o wykluczenie ich z jakości.
c1e090c0-47c3-11f0-b605-efa1bbca0560, 374dfe20-4151-11f0-8e29-6949f1ca605f, 43026fb0-4e87-11f0-a733-a1ab276fa7c7, 35d96fc0-5119-11f0-b16d-9b3e2b0e16fa, b30ec290-4af4-11f0-b37c-6d8d4c708c8a, 5376ca90-4846-11f0-a2e8-578f77536701
Podaje w tej samej kolejności co przesyłki. Prosiłbym jednak o wyjaśnienie po co te numery. Aby sprawdzić czy dana przesyłka nie została odebrana w terminie przez kuriera wystarczy jej numer.
Myślę też że pracownicy Allegro mogą bezproblemowo połączyć przesyłkę z zamówieniem.
@Fryta09 jeśli prosimy o nie to są nam potrzebne, żebyśmy mogli wykluczyć zamówienia z jakości. Myślę, że nie był to dla Ciebie kłopot. Przekazałem zamówienia do wykluczenia.
Spokojnego wieczoru!
Ta sama moderatorka poprzednio o to nie pytała. Oczywiście to nie jest kłopot ale jednak zajmuje dodatkowy czas, a jednak nie powinno być tak że muszę to zgłaszać jeżeli można to sprawdzić w śledzeniu bo to oznacza że moglby to robić automat.
@Fryta09 zamówienia zostały zapisane do wykluczenia. Jutro wynik będzie przeliczony.
Co do Twojego pytania o powody, dla których prosimy o numery zamówień - do zgłoszenia zamówień do wykluczenia konieczne jest podanie numerów zamówień, nie przesyłek. Stąd nasza prośba.