Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zdarza Wam się, że po zakupie i wysyłce towaru, kupujący zgłasza jakiś problem z przedmiotem, a na sugestię odesłania w ramach rękojmi, stwierdza, że "W sumie opuść Pan stówkę i będzie ok"? Oczywiście twardo nie chce odsyłać towaru, który jest w/g niego, niezgodny z opisem? Interesuje mnie jedno w sumie - skoro gość zgłasza to przez dyskusję (zamiast, jak normalny człek wysłać maila i zapytac ocb) - czyli w chwili gdy Allegro ma wsio podane na ich własnej tacy - czy ewentualny negatyw od takiego człeka, wystawiony po odmowie odesłania towaru w ramach reklamacji, powinien być usunięty? To pytanie do naszych drogich moderatorów w zasadzie. I prosze mi nie pisać, że klient ma prawo do subiektywnej oceny, bo tyle to wiem. Pytanie brzmi następująco - skoro macie dostęp do całości dyskusji, a klient odmówi odesłania towaru w ramach reklamacji i walnie wyłącznie z tego powodu nega - co z tym zrobicie?
@cloudcloud: Stopka stopką, ale jaka jest odpowiedź na pytanie @Vryko ?
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Client:79179573 Oj tam, oj tam. Czepiasz się teraz 😛
@Client:79179573 zapytał w przestrzeń, a nie konkretnie mnie, a że czytam wszystkie posty to czasem komentuję też dla hecy.
@cloudcloud Nie zapytałem konkretnie Ciebie, bo nie chcę Cię stawiać w trudnej sytuacji...musiałabyś bowiem albo odpowiedzieć szczerze, albo zgodnie z linią korporacyjną. 😛 A aż takim sadystą nie jestem...wolę sie nad Wami poznęcać ciut subtelniej 😛
@Vryko przyjechałeś dziś na Gadane niczym rycerz na białym koniu 😄 doceniam starania, ale tylko ciut 😛