anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

wyłudzenie - dosłania rzekomo brakujących produktów

Biale_Stokrotki
#11 Animator#

Kupująca twierdzi ze dostała nie pełne zamowienie. Czasem mogę być nie pewna tego co spakowałam ale w tym przypadku nie mam wątpliwości. Stan magazynowy tez się zgadza.

Produkt jest śmiesznie tani (tańszy od przesyłki)

Jak sobie z tym radzicie? Mam ten przypadek już 3 raz - nagrywanie pakowania to jedyny sposób? 

Mało kiedy popełniam błąd, ale jak już mi się zdarzy to wiem że go popełniłam albo jeśli mam wątpliwości - potrafię zrekompensować kupującemu swój błąd i przyznać się do niego. Natomiast kupujący który na pewno dostał komplet i to od razu otwiera dyskusje... doprowadza mnie do szału (czarna lista ze startu). 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

Radzicie> rożnie, jesteś pewien siebie odrzucasz ale komentarz pewny negatyw. Nie ma dobrego rozwiązania.🙂

oznacz moderatorów

Biale_Stokrotki
#11 Animator#

właśnie o to mi chodzi nie mogę odrzucić - bo dostanę negatyw i tyle. Nie opłaca się to sprzedawcy.

pytanie czy mogę sobie teraz zamówić gdzieś trzy pary i potem zgłosić ze dostałam dwie? I nic nikt nie moze mi zrobić?

w takich momentach bardzo chciałabym mieć możliwość sprawdzenia działań z konta kupującej 😕 czy jestem jedynym przypadkiem czy to jej normalne praktyki 😕 powtarzające się 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Normalne nie jest ale problem często tu na forum opisywany. Filmują pakowanie, odrzucają>negatyw, CL różnie.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Biale_Stokrotki "nie mogę odrzucić - bo dostanę negatyw"
Niestety nawet uznanie roszczenia kupującego nie chroni Cię przed negatywem 😕

oznacz moderatorów

starling_shop
#14 Krzewiciel#

Zawsze możesz grzecznie poinformowac, że próby wyłudzenia są zgłaszane na policję. Zazwyczaj wtedy się okazuje, że brakująca rzecz spadła pod stół, wzięło ją dziecko albo porwali kosmici ale już zwrócili i wszystko gra.

oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

@Biale_Stokrotki 
Niestety przytrafiają się takie sytuacje,
jak jest się pewnym swego, paczka była ok, nic nie mogło "wypaść" po drodze to warto jednak odrzucać takie reklamacje.
Akceptowanie takich sytuacji tylko nakręca cwaniaków.

Przy złośliwym kliencie i tak nie ma gwarancji że nie "pojedzie" z komentarzem.

Niestety z negatywami będzie się trzeba pogodzić chyba ze będą użyte słowa uznane jako "obelżywe" wtedy łatwo je usuniesz.

Za to z dyskusjami widzę że jest już pewien postęp i konsultanci mają możliwość zmiany z nierozstrzygniętej na rozstrzygniętą jeśli odpowiednio uargumentujemy, (podobno za kilka miesięcy będzie jeszcze łatwiej i od ręki będą mogli je zmieniać na otwarte gdy kupujący bezpodstawnie zamykanie ją jako nierozstrzygniętą).

oznacz moderatorów