anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

DPD od ponad tygodnia przesyła paczkę między swoimi punktami

starling_shop
#14 Krzewiciel#

https://tracktrace.dpd.com.pl/parcelDetails?typ=1&p1=1000546465569U

 

Mieliście kiedyś taki problem? DPD nie wiadomo co zrobiło z przesyłką. 28.12 klient zgłosił, że przesyłka wysłana 21.12 nie dotarła. Na infolinii dostałam informację, że rzekomo adres był niepoprawny ale nie potrafiono mi wytłumaczyć na jakiej podstawie to stwierdzili (choć był poprawny, klient w korespondencji to potwierdził- nie pomylił się nigdzie). Paczka dostała jakąś adnotację, że adres jednak jest poprawny i miała być dostarczona 29.12 a została "magazynowana w oddziale".

 

Paczka nie miała dziwnych rozmiarów ani dziwnego opakowania, żeby budziła jakieś wątpliwości- standardowy karton których wysyłam dziesiątki w miesiącu.

Mamy tutaj jakiegoś przedstawiciela DPD?

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@starling_shop pewnie zgubili lub dana sortownia była zawalona paczkami.

Po numerze kuriera Allegro One (dostawa między sklepem w Krakowie i automatem w odległości ok. 4 km), gdzie przesyłka szła 22 dni, to nic mnie już nie zdziwi.

oznacz moderatorów

starling_shop
#14 Krzewiciel#
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@starling_shop Nie mamy tutaj przedstawiciela DPD, ale żebym mogła Ci doradzić co dalej, poproszę najpierw o numer zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

starling_shop
#14 Krzewiciel#

@_HolaOla_ 

787d6250-809c-11ed-b83f-5fbd5b224079
została złożona reklamacja- numer sprawy: "29997511" ale klient nie jest usatysfakcjonowany waszym 30-dniowym terminem jej rozpatrzenia 🙄
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@starling_shop Przykro mi, ale na ten moment nie mogę zarekomendować Ci nic więcej. Złożyłeś reklamację na tę przesyłkę i przedstawiłeś w niej swoje oczekiwania, więc pozostaje nam czekać na jej rozpatrzenie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

ja miałem ostatnio sytuację z DPD, że paczka była przekierowywana z oddziału na oddział. Nadawano jej nowy nr. Nie wiadomo tylko przez kogo, bo ani ja, ani adresat tego nie robił. W śledzeniu oczywiście jest info, że przekierowanie na wniosek, pytanie tylko czyj i po co ? wygląda to na generowanie kosztów, chyba DPD chce sobie dorobić na koniec roku.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

starling_shop
#14 Krzewiciel#

@mikeza @_HolaOla_ 

Paczka dotarła (jeszcze nie wiem w jakim stanie). Pytanie tylko kto zapłaci za te wszystkie dyspozycje i wymyślone problemy 🙄 No i jak to jest, że paczka nagle po kilku interwencjach dotarła pod adres który według DPD nie istnieje 😂

oznacz moderatorów