anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wyłudzenie z allegro protect?

QzenMeble
#8 Zapaleniec#

Klient zakupił u mnie szafki na wymiar przez allegro. Zamówienie zostało zrealizowane zgodnie ze specyfikacja klienta. Prowadzi bezpodstawną dyskusje, najpierw zarzucając, że w zamówieniu są zle wykonane drzwi, ponieważ zamawiał inne. Nie potrafił tego udowodnic, co zresztą było nieprawdą ponieważ zamawiając wcześniej inne szafki wiedział jakie systemy drzwiowe stosujemy w meblach. Domagał się ode mnie zwrotu w wysokości 500 zł lub zwrotu w wysokości 300 zł i nowych drzwi. Oczywiście zgodziłem się na zwrot w wysokości 300 zł, ale odrzuciłem reklamacje na drzwi, ponieważ były zgodne ze specyfikacją. Klient nadal żąda ode mnie zwrotu w wysokości 500 zł. Otrzymał wniosek z allegro protect, który złożył i czeka na odpowiedź. Co więcej nie mam obowiązku udzielać rabatu za opóźnienie, była to moja dobra wola. Co zrobi allegro? Znająć proklienckie podejście uzna wniosek. Ktoś może miał podobna sytuacje?

oznacz moderatorów
0 ODPOWIEDZI 0