Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, mam pytanie odnośnie wymiany towaru. Klientka zwraca mi towar w ramach gwarancji. Chcę jej wysłać nowy. I teraz pytanie jak to zrobić, żeby temat nie wisiał jako niezałatwiony. Ja wyślę ten towar na swój koszt w ramach umowy z inpostem, ale na koncie allegro będzie to ciągle wisiało, bo nie zwrócę pieniędzy.
@e-dobranocka Cześć. 🙂 W zakładce Zwroty możesz wybrać "Odmowa zwrotu środków", a następnie wybrać "Wymieniam towar na nowy"
Dziękuję bardzo za podpowiedź:).
@e-dobranocka jesli zwraca cos w ramach gwarancji a ty nie jestes gwarantem to nic nie musisz zwracac czy wymieniac
Niby tak, ale uznaję reklamację tylko jak mój dostawca uznaje. Jestem tylko pośrednikiem.