Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
z początkiem października miałam urlop, w związku z tym poinformowałam klientów o opóźnieniu w dostawie przesyłek, przy czym wszystkie zamówienia zrobione podczas mojej nieobecności zostały wysłane w zadeklarowanym terminie. To oczywiście opóźniło wypłatę wpływów za sprzedany towar. Poinformowano mnie na czacie, że wypłata środków oczekujących nastąpi w ciągu 7 dni kalendarzowych. Dzisiaj dowiedziałam się (kiedy już mija tych 7 dni), że ostatnie wpływy ze sprzedaży za ten okres dostanę 9 listopada. Z czego to wynika???
To jest jakiś żart! Dlatego pytam tu, jaka jest do tego podstawa prawna???
Proszę o udzielenie odp. przez administratora. Żaden z doradców na czacie nie był na tyle kompetentny, żeby mi to wyjaśnić i byłam tylko przerzucana od jednej do drugiej osoby i już trudno mi zliczyć ile ich było, bo było dużo! Pomijam już fakt, że nikt nie zadzwonił w terminie zamówionej i potwierdzonej SMS-em rozmowy telefonicznej, bo chyba nikt nie miał na to odwagi.
Absurd goni absurd.
Pozdrawiam
Marta
@Grafit2019 upewnij się, czy dla niektórych transakcji nie miałaś prognozowanych czasów dostawy dłuższych niż 10 dni kalendarzowych. Szczegółowe informacje o tym, kiedy możemy opóźnić wypłatę pieniędzy znajdziesz w tym artykule.