Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Sprzedałem przedmiot z opcją opłaty przy odbiorze przesyłki i nigdzie nie mogę znaleźć informacji co stało się z pieniędzmi wpłaconymi przez kupującego.
Przesyłka została zrealizowana przez opcję Kurier Pobranie Inpost. Oferta nr 15110705310.
Proszę o pomoc.
Dziękuję
Dzień dobry,
w przypadku Klientów nieposiadających umowy o świadczenie usług z firmą InPost, przekazanie kwoty pobrania do Nadawcy następuje na rachunek bankowy wskazany przez Nadawcę w Managerze Paczek w terminie do 5 dni roboczych od dnia następującego po dniu opłacenia pobrania.
W przypadku Klientów posiadających umowę z InPost, termin oraz numer konta bankowego, na które zostanie dokonany zwrot, wskazany jest w umowie.
Za dzień przekazania środków uznaje się dzień obciążenia rachunku InPost. Proszę więc także uwzględnić czas na zaksięgowanie środków przez bank.
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o bezpośredni kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez dowolny z poniższych kanałów:
1) czat,
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt,
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000.
Prosimy o przygotowanie numeru przesyłki (24 cyfry), której dotyczy zgłoszenie.