anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wypłata środków po sprzedaży z opcją pobraniową

twistt
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry,

Sprzedałem przedmiot z opcją opłaty przy odbiorze przesyłki i nigdzie nie mogę znaleźć informacji co stało się z pieniędzmi wpłaconymi przez kupującego. 

Przesyłka została zrealizowana przez opcję Kurier Pobranie Inpost. Oferta nr 15110705310.

Proszę o pomoc.

 

Dziękuję

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

InPost
Ekspert InPost

@twistt 

Dzień dobry,

w przypadku Klientów nieposiadających umowy o świadczenie usług z firmą InPost, przekazanie kwoty pobrania do Nadawcy następuje na rachunek bankowy wskazany przez Nadawcę w Managerze Paczek w terminie do 5 dni roboczych od dnia następującego po dniu opłacenia pobrania.

W przypadku Klientów posiadających umowę z InPost, termin oraz numer konta bankowego, na które zostanie dokonany zwrot, wskazany jest w umowie.

Za dzień przekazania środków uznaje się dzień obciążenia rachunku InPost. Proszę więc także uwzględnić czas na zaksięgowanie środków przez bank.

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o bezpośredni kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez dowolny z poniższych kanałów:

1) czat,

2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt,

3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000.

Prosimy o przygotowanie numeru przesyłki (24 cyfry), której dotyczy zgłoszenie.

 

oznacz moderatorów