anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wypłaty nieaktywne

MAMY ROZWIĄZANIE!
DamianShop96
#8 Zapaleniec#

Witam, jakiś czas temu nie mogłem wypłacić nic z allegro, bo przelewy24 potrzebowały dowodu osobistego do weryfikacji, wysłałem dziś im i zweryfikowali. Przelewy24 mam aktywne, PayU tez aktywne.  Wcześniej robiłem kilka tych przelewów  weryfikacyjnych i  wracały poprawnie. Nadal pokazuje wypłaty nieaktywne, musze znowu zrobić ten przelew na 1.01 czy coś innego ? Z góry dzięki 😉

oznacz moderatorów
30 ODPOWIEDZI 30
Vryko
#18 Luminarz#

@_HolaOla_ ?

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Raz piszesz, że wypłaty aktywne, potem, że nieaktywne.

dziś im i zweryfikowali. Przelewy24 mam aktywne, PayU tez aktywne.

Nadal pokazuje wypłaty nieaktywne

oznacz moderatorów
DamianShop96
#8 Zapaleniec#

Przelewy24 nie miałem zweryfikowanego, dziś już mi zweryfikowali więc aktywne. PayU też mam aktywne. A wypłacić nadal nie mogę. 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Zmieniałeś numer konta? Po zmianie wypłaty są blokowane na 1 dzień. Jutro wypłacisz.

oznacz moderatorów
DamianShop96
#8 Zapaleniec#

Czytałem o tym ale numeru konta nie zmieniałam, tylko zmieniłem z automatycznej na 'na żądanie'

oznacz moderatorów
DamianShop96
#8 Zapaleniec#

W sensie wypłaty. 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@DamianShop96Z moich informacji wynika, że obie usługi są aktywne na Twoim koncie, zarówno PayU, jak i Przelewy24. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
DamianShop96
#8 Zapaleniec#

Zgadza się, właśnie są aktywne, ale wypłacić nic nie mogę, mogę pokazać zrzut ekranu jak trzeba. 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@DamianShop96 Jeśli masz taką możliwość to tak, czy pojawia się u Ciebie jakiś dodatkowy komunikat? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
DamianShop96
#8 Zapaleniec#

USER_SCOPED_TEMP_DATA_orca-image-1974044812.jpeg

USER_SCOPED_TEMP_DATA_orca-image-844445877.jpeg

oznacz moderatorów
DamianShop96
#8 Zapaleniec#

USER_SCOPED_TEMP_DATA_orca-image--1056378935.jpeg

 W widoku z komputera taki komunikat tylko się wyświetla dodatkowo, chociaż przelewy włączone

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@DamianShop96 Dziękuję, już to wyjaśniam z właściwym zespołem. Jak tylko otrzymam odpowiedź w Twojej sprawie, wrócę do Ciebie z informacją. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@DamianShop96 Spróbuj proszę teraz zlecić wypłatę swoich środków. Ta opcja powinna być już u Ciebie dostępna. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
DamianShop96
#8 Zapaleniec#

Działa 🙂 Dziękuję bardzo za szybką i konkretną pomoc. Pozdrawiam serdecznie

oznacz moderatorów
myslaw2018
#2 Obserwator#

Witam. U mnie ten sam problem. Jeszcze ostatnio wypłaciłem normalnie, a dzisiaj zweryfikowałem dane i będę czekać. 

oznacz moderatorów
myslaw2018
#2 Obserwator#
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@myslaw2018 Tak, jeśli dokonałeś nowej weryfikacji swojego konta, w PayU może ona potrwać do 3 dni roboczych. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
bartkoo11
#2 Obserwator#

Witam mam ten sam problem mam aktywne PayU i dostępne środki , których niestety nie mogę wypłacić.

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@bartkoo11, Twoje wypłaty są już aktywne. Widzę, że dziś mogłeś już wypłacić środki. 🙂

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów