anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wyplata PayU - problem

Client:81605211
#7 Wielbiciel#

Witam, przy próbie wypłaty środków Pay U z konta, po kliknięciu w przycisk ''wypłać dostępne środki'' pojawia się żółte okienko z napisem ''Zlecenie wypłaty nie powiodło się. spróbuj ponownie później."

Czy ktoś kiedyś miał taki problem? 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

kostas11
#21 Demiurg#

spróbuj ponownie później 😄  jak coś to pisz do https://allegro.pl/pomoc/kontakt

________
Κώστας
oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@Client:81605211 Ktoś tu miał i walił z całej siły w przycisk Wypłać. Pisał, że pomogło i siłą odebrał swoje pieniądze od Allegro 😀 Spróbuj przywalić 🙂

Ula

Ula
oznacz moderatorów

Client:81605211
#7 Wielbiciel#

próbuje ale chyba mam za mało siły 🙁

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@Client:81605211 Młotkiem raczej nie próbuj 🙂 Może za trochę się uda. Coś musi być na rzeczy.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

Client:81605211
#7 Wielbiciel#

Problem dalej nie rozwiazany 🙂 Czekam juz 12 dni, napisalem kilka razy do allegro ale dalej nic. Świetna obsługa klienta!

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:81605211 Otrzymałeś od nas wczoraj informację: "Pana sprawę obecnie konsultuję z dedykowanym działem, aby wykluczyć ewentualne nieprawidłowości ze strony Serwisu". Muszę Cię więc prosić o cierpliwość, choć zdaję sobie sprawę, że o nią coraz trudniej.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów