Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Magazyn z którym współpracuje, nie ma możliwości zmiany adresu e-mail do każdego kolejnego zamównienia (przypisany jest jeden adres)
Allegro sprawdza czas wysyłki na podstawie tegoż adresu (wyłącznie dla inpost)
Allegro sukcesywnie odejmuje mi punkty za jakość obsługi w obszarze czas wysyłki, gdyż wysyłki nie są poprawnie weryfikowane.
Pisałem w tej sprawie, tłumaczyłem iż przesyłki nadane są prawidłowo a z regulaminu nie wynika żaden obowiązek przypisania e-mail jako jedynej słusznej formy weryfikacji. Jednak cisza, brak możliwości pomocy.
Mija kilka miesięcy i dziś blokada konta za problem z czasem wysyłek. Sugestie jakie otrzymałem są aby bez emocji powiedzieć, nie na miejscu:
1. wysyłać paczki ze swojego magazynu do siebie po czym wysyłać ponownie nadając paczkę za pośrednictwem Allegro. Już z samego podejścia ‚eko’ myśle ze nie trzeba tutaj więcej komentować
2. Wyłączyć metodę inpost z dostaw = zabójstwo dla sprzedaży.
Czy ktoś jest w stanie pomóc jak sobie z tym poradzić?
Nie wiem jak jest teraz, ale jak nie miałem umowy z inpost, to wklejałem nr przesyłki do zamówienia, nawet kupiłem sobie skaner kodów, aby nie klepać tego ręcznie😉