Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy ktoś może miał taką sytuację, że klient złożył zamówienia ale poprosił o wysyłkę za 2 tygodnie? Czy to nie wpłynie na jakość sprzedaży, ponieważ przesyłka nie zostanie wysłana w deklarowanym terminie?
@sklepkapi Tak, twoja jakość ucierpi. Wg Allegro to są marginalne przypadki i oni mają to w ...nosie. Proszę bardzo : https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/wyd%C5%82u%C5%BCenie-czasu-w...
hm, czyli do przewidzenia, ok a teraz tak hipotetycznie czy naruszeniem regulaminu będzie jeśli:
1. Wydrukuję etykietę inPost (ważna 30 dni)
2. Zmienię status zamówienia na ANULOWANY (oczywiście po wcześniejszym poinformowaniu o tym kupującego)
3. po 2 tygodniach nadam paczkę i zmienię status na WYSŁANE
.
@sklepkapi To się czasem zdarza i niestety powoduje to obniżenie jakości sprzedaży. Lepiej żeby klient odstąpił od umowy i za dwa tygodnie kupił ponownie.
@sklepkapi niech nie płaci przez płatności Allegro, tylko przelewem na konto.
płatność jest za pobraniem