Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kolejny raz mam problem z klientem z powodu wybrania przez niego ceny przesyłki krajowej i wysyłki do BUŁGARII. To mnie nie ruszyło bo takie rzeczy się zdarzają ale ten klient przeszedł samego siebie. Nie odpowiada na wiadomości w centrum wiadomości allegro że należy prawidłowo wysłać koszt przesyłki i wtedy wyślemy a dziś wystawia za to negatywa. Przeczytać wiadomości nie potrafi, wybrać prawidłowych kosztów wysyłki też a negatywa potrafi. Żeby było jeszcze śmieszniej allegro odmawia zwrotu prowizji . To jest jakaś parodia a nie portal sprzedażowy.
O usunięcie takiego komentarza możesz poprosić Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=51b99f53-f844-4aca-ae85-35363ce7a272&subjectId=0047464a-5...
Od odmowy zwrotu prowizji też złóż odwołanie.
Dokładnie tak zrobiłem ale problem w tym że to nie pierwsza tego typu sprawa zgłaszana przez nas a wniosków i poprawy żadnej. W każdej szanującej się firmie takie sporne rzeczy i oczywiste do rozwiązania robi się natychmiast a problem istnieje od kilku lat.
To macie juz ileś spraw z tym kupującym czy z Allegro i nie są rozwiązane.
Z tym konkretnie kupującym to pierwsza sprawa. Zazwyczaj takiego sie blokuje jeżeli jest problem z dojściem do porozumienia. W skali miesiąca takich akcji jest przynajmniej kilka.
to jest błąd systemowy nie rozwiązany od 20 lat na allegro bo Kupujący w formularzu wysyłki powinien mieć blokadę wyboru w tym przypadku innego kraju jak Polska i oraz także możliwości płatności za towar
Generalnie Kupujący powinien mieć możliwość zakupu towaru dopiero po zapoznaniu się z regulaminem Sprzedawcy, po wybraniu opcji wysyłki i itp - tak jak sie kupuje przez koszyk
Haha Wczoraj miałem założyć identyczny post. To jest KARYGODNE. Klient z Czech wybrał sobie wysyłkę DO POLSKI z metod dostawy dla polski.. Adresy łudząco podobne do naszych. Wpisał więc. Wybrał pocztę za nieco ponad 11 zł. Elektroniczny Nadawca zarejestrował to. List był do pobrania z systemu poczty mimo, że numer telefonu był z prefiksem +420 Na pierwszy rzut oka wyglądał jak polski. Nawet kod pocztowy był w formacie xx-xxx
Od razu pytanie do allegro. Co z tym robimy. Odpowiedź. Nie mają Państwo konieczności realizacji tego. To to ja wiem ale co z komentarzem - na 100% negatywnym. Przekaże sprawę do innego działu. Wrócimy z odpowiedzą e-mail.
Piszemy do klienta, że wybrał wysyłkę do Polski więc prosimy o adres w Polsce. "Nie mam" No to my na to, że nie będziemy realizować. Po 2 dniach klient pyta " A jak dopłacę " ? Powiedzieliśmy ( i tu nasz błąd) , że ok. Prosimy o dopłatę X według cennika poczty. Podziękował. Ucieszył się. Wysłaliśmy towar. Za 5 dni NEGATYW. Koszt wysyłki 1 gwiazdka. Obsługa - 1 gwiazdka. Zgodność - 5 gwiazdek. Komentarz brzmiał mniej więcej tak " Nijasny cennik dostawy. Zapłaciłem cenę regularną. Jak sprzedawca zorientował się, że jestem z Czech poprosił o dopłatę. Mimo, że zapłaciłem. Przesyłka wyszła 5 x drożej. Poza tym przedmiot super. Taki jak w opisie" No i co ? I LIPA. Za co dostaliśmy NEGATYW? Nie za naszą pracę ale za błąd systemu. Nie wysyłamy za granicę. Po wybraniu DOSTAWA i wysyłka za granicę nie ma cennika. Jest info systemowe aby się skontaktować z nami. Dodam tylko, że za błąd systemu poleciały statystyki za niewprowadzenie numeru w czasie i za brak wysyłki w terminie !!! Błąd systemu naraził nas kolejny raz. Odpowiedź kupującego na pytanie dlaczego tak postąpił - " aby to było ostrzeżenie dla innych kupujących zza granicy" Problem w tym, że ten komentarz, ta odpowiedź itp - powinno być dla allegro a nie dla nas. My nie mamy na to wpływu, na to co się stało, że kupujący zza granicy wykorzystał lukę systemu.
Wspomniałem, że błędem było dogadanie się z klientem. Być może gdybyśmy stanowczo odmawiali i do transakcji by nie doszło to by była szansa na usunięcie oceny. Skoro doszło to już szablonowo " Subiektywna ocena kupującego"
Mamy podobny problem, klient wybrał wysyłkę do Chorwacji za pobraniem!!! Krajowym Kurierem Inpost?
W aukcji udostępniamy osobny cennik za granice wyłącznie Pocztą Polską. Dlaczego moderator od momentu założenia tego tematu nie odpowiada i nie pomaga w rozwiązaniu problemu?
Nam się też zdarza podobna sytuacja - wysłanie maila do kupującego o dopłatę, dopłaca, wysyłamy. Jeszcze negatywa za to nie mieliśmy, ale widocznie lepiej jest stanowczo odmówić realizacji zamówienia i zwrócić wpłacone środki niż się narazić na negatyw.
U nas klienci z zagranicy zamawiają raczej drobne towary, więc i zarobek nieadekwatny do komentarza negatywnego.
Od dzisiaj - zero litości 😄
Dzięki, to nadal nie rozwiązuje naszych problemów. Nie po to allegro stworzyło w zakładkę
Dostawa i płatność
I rozdzieliła wyraźnie:
wysyłka do Polski
wysyłka za granicę
żeby klient dowolnie wybierał cennik?
Nie po to płacę z kilku kont na allegro kilkadziesiąt tysięcy opłat, żebym musiał zajmować się tak podstawowymi sprawami i marnować kolejne godziny na ewentualny spór z klientem!
Napisałem do Szanownego allegro i czekam na odp.