anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wysyłka ze smartem, gdy nie ma opcji dostawy smart w aukcji

Paak_Sport
#10 Popularyzator#

Jakim prawem się pytam: klient kupuje dwa przedmioty. Jeden przedmiot ma ma dostępne opcje wysyłki smart, drugi nie, bo jest ponadgabarytowy i tak też ma ustawiony cennik - bez opcji smart. Delikwent jednak zrobił ten zakup powyżej stu złotych i bam - 8 zł kosztów wysyłki, gdy powinny być naliczone normalnie 25! Dlaczego pozwalacie na takie sytuacje?! To jest chore, że Smart zdejmuje obwarowania z aukcji z cennikami, gdzie nie ma smarta, bo przekroczył 100 zł! Żałosne po prostu!

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

konto zamknięte
Nie dotyczy

a to nie jest tak, że smart-przesyłka jest liczona oddzielnie od tej nie-smart i się nie sumują? 😮

wyjaśnij sytuację i wymuś opłatę na kupującym, skoro to ty dyktujesz warunki dostawy a nie allegro.
ALBO: nie oferuj żadnej opcji dostawy na tym za 25zł i wymuszaj uzgodnienie warunków dostawy 🙂

oznacz moderatorów

Paak_Sport
#10 Popularyzator#

No widocznie nie, a na logikę powinno tak być przecież! Jeszcze raz sprawdziłam: kupił dwie rzeczy, gdzie w jednej nie było żadnej opcji smart, ale policzyło mu smartowe koszty. Mam ustawione liczenie kosztów wysyłki najwyższych, jeśli są różne cenniki, ale to chyba nic nie daje przy smarcie nawet, jeśli cennik nie ma opcji smart. No fantastycznie! I niestety nie jest wyjściem ustawienie liczenia kosztów wysyłki osobno dla każdego towaru w koszyku, bo to by sparaliżowało pracę. W zasadzie w normalnych warunkach powinnam zadzwonić i odmówić realizacji tego zamówienia.

oznacz moderatorów

Paak_Sport
#10 Popularyzator#

Bez tytułu.pngBez tytułu1.pngBrawo, Allegro!

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

ciekawe co na to @cloudcloud 🦎, ona powinna wiedzieć,
chyba, że już ktoś inny wpadnie 😊

oznacz moderatorów

Paak_Sport
#10 Popularyzator#

Założę się, że 

a) smarciarze są uprzywilejowani w tej kwestii. Deal with it.

lub

b) zmień system naliczania kosztów na sumowanie od każdego przedmiotu, co nie jest wyjściem, bo sparaliżuje pracę.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Paak_Sport  Zależy jak masz ustawione zasady łączenia przesyłek ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@kostas11, w sumie jakby dać łącz według najdroższej wysyłki to by problemu
nie było? ja tak mam od zawsze 😛 wolę oddać nadwyżkę niż dopłacać 🙂

oznacz moderatorów

Paak_Sport
#10 Popularyzator#

@konto zamknięte Też tak mam od zawsze i nigdy nie było to problematyczne i zawsze działało poprawnie, oczywiście do momentu smarta...

oznacz moderatorów

Paak_Sport
#10 Popularyzator#

@kostas11 Mam, że jeśli metody dostawy się różnią to zapłaci kwotę najdroższej dostawy, czyli jeśli wybrał kuriera i w jednym jest on za 14, a w drugim za 25 to powinno wybrać tę za 25. Ale prawdopodobnie opcja Smart zwalnia całkowicie z tego.

oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

ja miałem wiele przypadków wybrania i opłacenia smarta poleconego do wysyłek zagranicznych. Nie wiem jak to możliwe, że system puszczał takie sytuacje. Nie realizawałem takich zamówień jeśli klient nie dopłacał do normalnego cennika zagranicznego. Dla allegro to nie problem, bo kilka razy pisałem o tym w formularzu, ale zbytnio się tym nie przejęli.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

Paak_Sport
#10 Popularyzator#

A co pisali? Bo generalnie to są sytuacje, że aukcje bez cenników smart powinny być zwyczajnie wyłączone z koszyka, jeśli klient ma smarta. Przecież to powinien być standard, inaczej to zwyczajny, techniczny bubel.

oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

odpisywali jak zwykle, czyli nie na temat bredząc coś o tym, że jestem zobowiązany do realizacji zamówienia. Normalny bełkot. Pisałem grzecznie do klienta, że doszło do pomyłki, że wybrał opcję wysyłki na terenie Polski itd. jeśli dopłaci to możemy wysłać tam gdzie chce. Zazwyczaj nikt nie chciał dopłacać i rezygnowali z zakupu. Miałem nawet przypadki, że zakładali spory ze mną, że nie chcę im wysłać paczki za 5,9zł np. do Gruzji, albo Rumunii itp.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Paak_Sport zauważyliśmy ten problem i pracujemy nad jego rozwiązaniem. Niebawem coś w tym zakresie powinno się wyjaśnić, będę dawać znać. 

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

Paak_Sport
#10 Popularyzator#

Jezusie Maryjo, spadłam z krzesła O_o

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@cloudcloud  zauważyła jako pierwsza, bo to bystra jaszczurka 🦎 jest 😄

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@konto zamknięte chyba muszę zmienić profilowe 😐 @Paak_Sport trzymaj się krzesła!

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@cloudcloud, na takie wiosenne, z wiankiem na główce 😊 😙

oznacz moderatorów