Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, zgłaszałem to już do Allegro, ale nadal nie dostałem odpowiedzi, więc może tutaj jakiś pracownik Allegro się tym zainteresuje i zajmie się tą sprawą.
Allegro ma rażący błąd na liście dostaw jeżeli chodzi o czas wysyłki towaru dla usługi Xpress Couriers. Przykładowo w ofercie ustawiony jest czas wysyłki na 10 dni i każdy rodzaj przesyłki uwzględnia przewidywany czas dostawy na 10-11 dni od dzisiaj oprócz wysyłki za pośrednictwem Xpress Couriers, gdzie dalej wyświetla się informacja o dostawie tego samego dnia. Ponad to tuż pod ceną "świeci" się na zielono informacja - Dostawa dzisiaj, co także wprowadza kupujących w błąd.
O błędzie dowiedzieliśmy się przypadkiem gdy w jednej ofercie ustawiliśmy wysyłkę w ciągu 5 dni, a kilku Kupujących zamówiło wysyłkę Xpress Couriers i teraz mamy 5 wkurzonych Klientów, którzy chcą towar na już skoro była taka możliwość zamówienia.
Pozdrawiam
@cudownezakupy_pl W takim przypadku polecam, abyś w swoich ofertach po prostu wyłączył metodę Xpress Couriers i Twój problem zniknie. Nie ma tutaj błędu po naszej stronie, ponieważ wszędzie informujemy, że Allegro X-press Couriers to ekspresowa dostawa nawet tego samego dnia. Jeśli więc nie chcesz z niej korzystać, to najłatwiejszym sposobem będzie właśnie jej wyłączenie.
Z całym szacunkiem, ale nie jest to rozwiązaniem problemu i błędu ponieważ posiadanie w ofercie wysyłek za pośrednictwem Xpress Couriers wpływa na pozycjonowanie ofert i bezpośrednio wpływa na wysokość sprzedaży. Jeżeli ustawiamy wysyłkę np na za 10 dni to Xpress Couriers także powinien to uwzględniać lub w ogóle się nie wyświetlać przy takiej ofercie. Ponad to informacja na zielono pod ceną wprowadza w błąd każdego kupującego i nie powinna w ogóle się wyświetlać. Sugeruję zgłosić ten błąd do odpowiedniego działu aby to wyprostował ponieważ narażacie sprzedawców na konsekwencje ze strony Klientów wprowadzonych w błąd