anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

złośliwość klienta, dyskusja oznaczona jako nierozwiązana, utrata SS

sklepKROPKA1
#1 Nowicjusz#

Klientka zakupiła produkt, który powiązany był z innym-droższym produktem z katalogu allegro. W naszym opisie produktu oraz tytule informacje były jednoznaczne, że to tańsza wersja produktu ale katalog allegro podawał klientowi informację o wersji droższej. Klientka otworzyła dyskusję, informując, że otrzymała produkt niezgodny z opisem. Mimo, że nie posuadamy w sprzedazy tych droższych wersji-zgodizliśmy się wymienic klientce produkt na ten prezentowany w katalogu allegro, ewentualnie proponowaliśmy zwrot gotówki. Klientka najpierw nie chciała odesłac produktu, nie chciała też zwrotu gotówki-żądała aby wysłac jej dodatkowy element -"serce" produktu, z droższej wersji. Stanowczo ale grzecznie informowaliśmy, że czekamy na zwrot produktu, że mamy naszykowany droższy produkt na wymianę i czekamy. Klientka nie odesłała w terminie zwrotu produktu, mimo że napisała, ze zrobi to ostatniego dnia. Po 4 dniach od czasu na odesłanie produktu, oznaczyła dyskusję jako nierozwiązaną. Odebrano nam tytuł SS. Klientka nie nawiązuje, żadnego kontaktu. Jej działania najwidoczniej sa złośliwe.

Moje pytanie:

*jak zakończyc dyskusję jako rozwiązaną

*jak odzyskac tytuł SS nie czekając 30dni

*jak uniknąć sankcji z programu allegro protect, bo przeczuwam, że to będzie kolejny krok kupującej a wiadomo, że allegro ślepo staje po stronie kupującego

oznacz moderatorów
0 ODPOWIEDZI 0