Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
klienci nie moga dokończyć platności wywala komunikat sprzedawca zablokowany wybierz innego taka mała reklama
prowizja schodzi normalnie
klikanie kup teraz również
nie ma mozliwości oplaty zamówienia
Chciałem sprawdzić ale to inne konto!😁
@autokwiatek widzę, że sprawę udało się wyjaśnić i dzisiaj kontaktowaliśmy się już e-mailowo w tej sprawie. Rozumiem, że problem już nie występuje?
Problem nie wystepuje
jednak zastanawiam się jak to jest ze pracownik pomocy twierdzi ze nie wie co sie stało bo wszystko jest ok
podpowiedziałem ze kiedys w pazdzierniku był kłopot z weryfikacją musiałem 3x wysyłac dokumenty po czym interweniowac ( niestety nic się nie działo )
pomoc jednak stwierdziła ze weryfikacja i cała reszta jest ok
nastepnie z zamówionej rozmowy przekierowanie z działu do działu i ksiegowość stwierdziła ze napisze reklamacje do PayU w imieniu klienta (ja nie mogoę dzwonilem do PayU i nie chcieli mi udzielis zadnych informacji wszystko przez allegro )
Księgowośc stwierdział ze to był bląd PayU i nie tylko ja miałem taki kłopot więc reklamacja bedzie napisana i rekompenasta, uznałem ze wreszcie sie ktos sprawą zajmuje.
Następnie dostałem email ze nie zostałemz zweryfikowany i dlatego zostałem zablokowany
od momentu zablokowania nie wysłałem nie dosłałem zadnych dokumentów więc jak ... ?
wszystkie rozmowy są nagrywane czat również historia zachowana
email itd.
dobrze się dowiedziec ze sam to sobie zrobilem
miłego dnia.
czy to nowa forma blokowania sprzedaży przez serwis przed świętami?