Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kilka dni temu zablokowało mi wypłaty z Allegro w celu rutynowej weryfikacji.
Fakt używaliśmy z żoną jej konta bankowego, mimo że konto Allegro było moje. Trwało tak pewnie z 15 lat i nie przywiązywaliśmy do tego wagi.
W związku z procesem weryfikacji zmieniłem konto na swoje (Revoluta). Weryfikacja w PayU przebiegła prawidłowo. Dostałem maila z prośbą o potwierdzenie przelewu. Potem dostałem maila z informacją, że weryfikacja przebiegła prawidłowo i mogę korzystać z wypłat Allegro.
Allegro wyświetla nadal, że wypłaty zablokowane.
Dzisiaj wysłałem pytanie do PayU dlaczego to nadal to nie działa?
Otrzymałem odpowiedź
"z naszej strony nie posiada Pan dodatkowych blokad, które uniemożliwiają korzystanie z konta.
Proszę, aby skontaktował się Pan z serwisem Allegro w celu wyjaśnienia zaistniałego problemu."
Tak więc proszę w wyjaśnienie zaistniałego problemu.
@agrowczasy Cześć! Sprawdzimy tę sytuację i wrócimy do Ciebie z odpowiedzią mejlową