Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałbym podziękować pracownikom allegro za podjęcie decyzji za mnie, jak i za wielu innych sprzedawców, który poświęcili sporo czasu na WYŁĄCZENIE pobranie dla klientów z Czech, Słowacji i Węgier, tylko po to, żeby po nowym roku musieli zrobić to znowu...
Zastanawiam się też ile takich zamówień wróci, bo klienci z Czech i Słowacji jak tylko zobaczą dostępną formę płatności za pobraniem to rzucają się do nieprzemyślanych zakupów, których później nie odbierają, a koszt ich zabawy ponosimy my, kupujący.
Ja również jestem przeciwny narzucaniu mi formy dostawy przez allegro. Jeśli allegro samo będzie ponosić koszty mojego pakowania i zwrotów, to czemu nie. Informacja z allegro, że to tylko koszt 1 zł czy coś takiego jest nieprawdziwa. Mój czas pracy i opakowania też kosztują.
Nie zgadzam się na takie praktyki. To działanie wbrew mojej woli.
No i ponosisz koszt tej nieodebranej wysyłki, którego w żaden sposób nie ściągniesz z takich żartownisiów
Od dłuższego czasu da się zauważyć uszczęśliwianie na siłę ze strony pracowników miesiąca, którzy zwyczajnie się nudzą i wymyślają coraz to głupsze ataki na nasze konta.
TO jak wirus ! Bez pytania, pod osłoną nocy - WŁĄCZYLIŚMY CI NASZ POMYSŁ NR 123
mozesz mi napisac jak to wylaczyc? tez dostalem takiego maila od allegro, kliknalem w informacje ze moge wylaczyc ale - nie odnalazlem nigdzie niczego służacego do wyłączenia tych opcji (takze nie mam ich puki co włączonych - w ogole ich nie widze)
Przycisk rezygnacji z tej opcji był dostępny do 2 grudnia, teraz trzeba wyłączyć to ręcznie z osobna dla każdego cennika dostaw.