anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zaginiecie paczek w transporcie, co mogę zrobić ?

Mikrus_sp_j
#7 Wielbiciel#

Witam.

Zagineło kilka paczek nadanych Pocztex24, klienci chcą powtórnego wysłania zamówionych produktów lub zwrot pieniędzy. Założone mam kilka dyskusji. Jeżeli wyślę produkty ponownie, a tamte zostaną w późniejszym terminie dostarczone, to  podejrzewam, że już nikt mi nie odeśle, a na pewno nie zwróci pieniędzy za drugi produkt. Jak wybrnąć z tej sytuacji ? 

 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

VSPRINT_PL
#12 Orędownik#

Złóż reklamację przewoźnikom i bądź w stałym kontakcie z klientami. Gdy dostaną dwa zamówienia, zamów do nich kuriera. Niestety - ryzyko biznesowe 🙂


[edycja]

oznacz moderatorów