Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Już któryś raz w ciągu tego miesiąca paczka przygotowane przeze mnie ma status "Przygotowana przez nadawcę".
Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie to, że wszystko robię własnoręcznie, paczkę zabiera z firmy kurier, a status pozostaje bez zmian już kilka dni. Wygląda to jakby kurier nie zabierał wszystkich paczek, ale na magazynie nic nie zostaje więc...
Słyszałem o zaginięciach paczek w transporcie między oddziałami, ale nie na etapie "Przygotowana przez nadawcę".
Kazano złożyć reklamację bo paczek (4) nigdzie nie znaleziono.. Pytanie czy w ogóle jest szansa na uznanie takiej reklamacji skoro według ich systemu wygląda to tak jakby oni w ogóle tej paczki nie dostali?
Miał ktoś podobny problem?
@kasia33340 Masz od kuriera pokwitowanie odbioru?
Właśnie niestety nie..
Nie bawiliśmy się w to bo zawsze wszystko było w porządku..
Dopiero w ostatnim czasie paczki zaczęły tajemniczo znikać..
No to kurier zrobił Cię w bambuko. Nie oddaje się przesyłek bez pokwitowania.
@kasia33340 wygląda na to że kurier ładuje na auto a potem niektóre jadą do jego chaty 😞
U mnie kurier skanuje wszystko na miejscu, przelicza z terminala ilość jaką zeskanował i jaka leży do zabrania, dopiero ładujemy na auto 🙂
Porusz ten temat zobaczysz co powie, lub każ mu skanować na magazynie i potem ładować lub drukuj manifesty wydania !
U mnie kurier zabiera wszystko na rampę i tam skanuje, więc nie dzieje się to tak całkiem po za naszym zasięgiem. Oczywiście nikt nie patrzy mu cały czas na ręce, więc nie wiem co z tym się dzieje. Być może wykorzystuje to, że właśnie nie drukuję tego protokołu odbioru...
Wiem, że będziemy podpisywać umowę z INPOSTem po stałe odbiory, bez codziennej konieczności tworzenia zleceń odbioru. Jak wówczas tworzyć ten protokół? I w sumie czy wie ktoś jak wówczas generować przesyłki? Nadal wybierać opcję "utworzę zlecenie odbioru"?
Status przesyłki MUSI się zmienić po zeskanowaniu przez kuriera. Jeśli tak się nie dzieje, to ewidentnie kurier zorientował się, że nie jest kontrolowany i przytula niektóre paczki. Jeśli nie chcesz generować protokołu odbioru, ustal po prostu z kurierem, że po przyjęciu wszystkich przesyłek potwierdzicie ich ilość - niech Ci powie i pokaże na terminalu, ile przesyłek przyjął, a Ty mu potwierdzisz, że taka ilość od Ciebie wyszła.
Nie sugeruj się żadnymi "statusami", to nie jest dowód. Możesz złożyć reklamację i możesz oczekiwać jej pozytywnego rozpatrzenia. Jeśli przesyłka została od Ciebie odebrana i "zaginęła" w transporcie, nie dawaj za wygrane, za przesyłkę po odebraniu odpowiada przewoźnik. Jeśli reklamację odrzucą, odwołuj się.
No właśnie nie - jeśli przesyłka była zeskanowana to MUSI się zmienić status. W tym przypadku coś jest na rzeczy z kurierem. Ewidentnie niektóre przesyłki idą bokiem. Jeśli nie masz ŻADNEGO potwierdzenia, że zostały przyjęte i przede wszystkim ZESKANOWANE, to taka reklamacja zostanie na 100% odrzucona. Dla InPost ona nie została wydana kurierowi - proste. Tyle w temacie.
Witam, wiem, że to już stary wątek ale mam podobna sytuację i jestem ciekawa jak się rozwiązała sprawa
@nesija kuriera musisz przypilnować , osobiście przed skanowaniem podaję cyfrę , jeśli się zgadza to sobie jedzie , ale mimo tego weryfikuję poprawniść skanowania w MP .
@mdrogeria @nesija my robimy odwrotnie. Tzn kurier skanuje i to on nam podaje koncową liczbe przesyłek. Na poczatku dwa razy sie nie przyłozył i brakowało paczek( tzn były niezeskanowane). Wyladowaliśmy i skanował jeszcze raz. Mniej wiecej od pól roku nasze cyfry sa zgodne 🙂
A na pocztexie- papierologia i podpis kuriera
Kurier odbierający ma obowiązek skanować paczki w trakcie ładowania na auto. Jak masz możliwość to zliczaj ile masz do nadania i po przekazaniu kurierowi jak już załaduje na auto niech ci poda ile zeskanował. U nas też czasem się zdarza że jakaś paczka przez przypadek nie zostanie zeskanowana, szczególnie jak jest ich dużo ale potem pod wieczór status i dla niej się zmienia jak jest skanowana w oddziale.
Kurier ma obowiązek pokwitowania odbioru przesyłki kurierskiej od nadawcy lub zeskanować je przy odbiorze. Na pokwitowaniu musi być data i godzina odbioru, jest to wymóg ustawowy (wymóg podania godziny wprowadzono w listopadzie 2022, wcześniej wystarczyła sama data).
Pokwitowanie może być wystawione w formie elektronicznej, może też być zbiorowe, ważne aby zawierało wymagane dane.
cześć, udało ci się coś ugrać? Mam ten sam problem właśnie
czy Autorka postu rozwiązała problem? ponieważ właśnie mamy ten sam z 12 paczkami, od kilku dni brak zmiany statusu a paczki zabrane