Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Pytanko zaginęła przesyłka - zgłoszona reklamacja u przewoźnika ruch. W dniu dzisiejszym przy zgłoszonym sporze transakcyjnym zaproponowałam Klientowi zwrot gotówki na wskazane przez klienta konto. Klient pomimo całej sytuacji domaga się towaru. Jest problem, bo była to jedyna taka sztuka. Dodatkowo klient straszy negatywnymi ocenami. Co w takich sytuacjach, jeżeli jedyną możliwą opcją jest tylko zwrot gotówki?
Pozdrawiam
Moniasm4
@Moniasm4 Jeżeli towar zaginął w transporcie z winy przewoźnika, możesz zwrócić klientowi pieniądze. Po zwrocie wpłaty Allegro nie będzie miało do Ciebie zastrzeżeń i nie wyciągnie konsekwencji.
Klient oczywiście może w takiej sytuacji domagać się wydania rzeczy, ale tylko sądownie. Negatywny komentarz też może wystawić.
@xyz96 poprawnie
napisz Kupującemu, że towar zaginął z winy przewoźnika
reklamacja będzie trwała 30 dni (niestety zgodnie z ustawą transportową tak jest)
i ze w myśl ustawy konsumenckiej ty odpowiadasz, za przesyłkę więc zwracasz mu środki
a ty będziesz walczył o uzyskanie odszkodowania co potrwa nawet do kilku miesięcy
jak przesyłka się znajdzie to go o tym poinformujesz i mu z chęcią wyślesz towar
a jak na razie tracisz podwójnie oddajesz kasę i nie masz towaru