anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zaginiona przesyłka a klient

Moniasm4
#8 Zapaleniec#

Witam.

Pytanko  zaginęła przesyłka - zgłoszona reklamacja u przewoźnika ruch. W dniu dzisiejszym przy zgłoszonym sporze transakcyjnym zaproponowałam Klientowi zwrot gotówki na wskazane przez klienta konto. Klient pomimo całej sytuacji domaga się towaru. Jest  problem, bo była to jedyna taka sztuka. Dodatkowo klient straszy negatywnymi ocenami. Co w takich sytuacjach, jeżeli jedyną możliwą opcją jest tylko zwrot gotówki?

Pozdrawiam

Moniasm4

 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#

@Moniasm4 Jeżeli towar zaginął w transporcie z winy przewoźnika, możesz zwrócić klientowi pieniądze. Po zwrocie wpłaty Allegro nie będzie miało do Ciebie zastrzeżeń i nie wyciągnie konsekwencji.

Klient oczywiście może w takiej sytuacji domagać się wydania rzeczy, ale tylko sądownie. Negatywny komentarz też może wystawić.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@xyz96 poprawnie

napisz Kupującemu, że towar zaginął z winy przewoźnika

reklamacja będzie trwała 30 dni (niestety zgodnie z ustawą transportową tak jest)

i ze w myśl ustawy konsumenckiej ty odpowiadasz, za przesyłkę więc zwracasz mu środki

a ty będziesz walczył o uzyskanie odszkodowania co potrwa nawet do kilku miesięcy

jak przesyłka się znajdzie to go o tym poinformujesz i mu z chęcią wyślesz towar

a jak na razie tracisz podwójnie oddajesz kasę i nie masz towaru

 

 

oznacz moderatorów