Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mam problem ze zwrotami z Allegro.
Sprzedaje asortyment gdzie jest dość dużo zwrotów. Jednak zdarza się, że otrzymaniu informacji od Allegro o zwrocie, status paczki w zakładce "zwroty towarów" jest zmieniany na "dostarczona", choć fizycznie nie otrzymujemy takiej paczki. Rozmowy z kurierami niczym nie skutkują. Niby zawsze dostaje info na maila że paczka z danym numerem będzie dostarczona oraz mam kod odbioru. Szkoda tylko, że kurierzy robią sobie nic z tego i zostawiają paczki bez niczego, nie dając żadnego protokołu ani potwierdzenia.
Czy ktoś z Was miał podobne doświadczenia? Jeśli tak, jak radziliście sobie z taką sytuacją?
Z góry dziękuję!
@MagoLodz Cześć. 🙂 W sytuacjach, kiedy paczki giną, koniecznie złóż reklamację.
Tylko, że w systemie kurier zmienił status zwrotu na "dostarczone". Rozmawiałem już z firmami kurierskimi na ten temat i nic nie ustaliliśmy.
@MagoLodz Złóż oficjalną reklamację i poczekaj na odpowiedź Przewoźnika.
Zrobimy tak, jak coś się wyjaśni to dam znać.
Czyli zostajecie "okradani" należy reklamować wyżej nie u kuriera.
Kontaktowaliśmy się, tylko że status zamówienia jest jako "dostarczone". Wychodzi na to, że paczka giną na magazynie. Jednak nie ma takiej możliwości.