anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zakup i zwrot

Action-Team
#8 Zapaleniec#

witam, 

klient kupil wiadro mop, 98,99

po 1,5 mies stwierdzil ze nie dziala, i chce rekalmaowac. odeslal wiadro , wiadro dziala, 

ale zeby nie bylo, zaproponowalam ze za 13 (koszt inpostu) wysle mu nowe. zgodzil sie.

po czym napisal ze to wiadro tez nie dziala i on go nie chce, odeslal na moj koszt 16zl to wiadro, teraz chce zwrot pieniedzy

odeslalam mu z tej kwoty 60 zl , ale jest przrciez afera ze nie calosc, 

jeszcze mu mop i kij zostal, wiec nie oodal mi calosci, jaka kwote powinnam uwzglednic 

 

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

pinsplash
#21 Demiurg#

@xyz96 

1. kupujący jest słabszą stroną transakcji - wiesz, ze to nieprawda

2. W tamtym wątku spytałem ( podobno takie pytanie zostało kiedyś też wysłane do UOKiK ale chyba brak odpowiedzi) - ile razy może tak zrobić kupujacy? 10? 100? 1000?  I jestem ciekawy w którym momencie sąd uzna że to celowe narażanie na straty?🤔 No ale : kupujący jest słabszą stroną transakcji -

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@pinsplash 

1. To prawda, tak twierdzi UOKiK i sądy. Ty piszesz nieprawdę, wygodną dla Ciebie.

2. Nieważne, ile razy, ważne, że może.

oznacz moderatorów

rozik2
#11 Animator#

@xyz96 

Też mi się tak wydawało.

Konsument może reklamować a Ty płać bez względu na to, czy wada istnieje czy nie 😄

 

oznacz moderatorów