Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam,
klient kupil wiadro mop, 98,99
po 1,5 mies stwierdzil ze nie dziala, i chce rekalmaowac. odeslal wiadro , wiadro dziala,
ale zeby nie bylo, zaproponowalam ze za 13 (koszt inpostu) wysle mu nowe. zgodzil sie.
po czym napisal ze to wiadro tez nie dziala i on go nie chce, odeslal na moj koszt 16zl to wiadro, teraz chce zwrot pieniedzy
odeslalam mu z tej kwoty 60 zl , ale jest przrciez afera ze nie calosc,
jeszcze mu mop i kij zostal, wiec nie oodal mi calosci, jaka kwote powinnam uwzglednic
1. kupujący jest słabszą stroną transakcji - wiesz, ze to nieprawda
2. W tamtym wątku spytałem ( podobno takie pytanie zostało kiedyś też wysłane do UOKiK ale chyba brak odpowiedzi) - ile razy może tak zrobić kupujacy? 10? 100? 1000? I jestem ciekawy w którym momencie sąd uzna że to celowe narażanie na straty?🤔 No ale : kupujący jest słabszą stroną transakcji -
1. To prawda, tak twierdzi UOKiK i sądy. Ty piszesz nieprawdę, wygodną dla Ciebie.
2. Nieważne, ile razy, ważne, że może.
Też mi się tak wydawało.
Konsument może reklamować a Ty płać bez względu na to, czy wada istnieje czy nie 😄