anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zakup od osoby prywatnej a uszkodzony przedmiot

alfa156
#7 Wielbiciel#

Dobry wieczór,

Może mi ktoś mądrzejszy podpowiedzieć, a najlepiej "admin" serwisu, co mam zrobić, bo powiem szczerze już się pogubiłem.

Jestem sprzedającym - konto prywatne.

Taki opis aukcji:

Stan jak na zdjęciach i to co na zdjeciach

Parametry wpisałem "jak leci" - nie znam się.

nie sprawdzane

Sprzedaż prywatna - nie daję gwarancji - nie przyjmuję zwrotów

Wystawiane narzędzia.sprzęty/urządzenia itp. leżały nieużywane przez kilka lat, więc na pewno będzie potrzebny przegląd/serwis/naprawa.

Zapraszam na pozostałe aukcje z radyjkami i innymi sprzetami rodem z PRL-u... 🙂

Wyprzedaż warsztatu elektrotechnicznego: zasilacze, kable, przewody, aparatura pomiarowa,części, podzespoły, itp., itd.,

Kupujący kupił tuner i CD i okazało się, że sprzęt uszkodzony.

Sprzęt był wystawiony z parametrem - używany, a nie uszkodzony, ponieważ nie sprawdzam sprzętu, gdyż samo właczenie do kontaktu, może uszkodzić sprzęt. Taką radę dało mi paru kupujących i tego sie trzymam.

Czy kupujący ma jakiekolwiek podstawy do roszczeń z tytułu... reklamacji, rękojmi?

Niestety toczy się już dyskusja i ostatnio dostałem tak autorytarnego maila z ultimatum od pracownika, że już nie wiem o co chodzi

 

pozdr

 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

xyz96
#21 Demiurg#

Tak, kupujący może złożyć reklamację z rękojmi na wszystkie wady, które nie były wyszczególnione w opisie. Przy uznanej reklamacji należy się kupującemu zwrot wszystkich kosztów, także kosztu odesłania. Po odrzuceniu reklamacji, skoro już jest otwarty spór, kupujący może wystąpić o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących i jeśli ją otrzyma, Allegro może wymagać od Ciebie zwrotu kosztów, w przeciwnym razie może zablokować Ci konto. Zwrotów bez podania przyczyny przyjmować nie musisz, gwarancji udzielać nie musisz, ale odpowiadasz za wady z rękojmi.

oznacz moderatorów