Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
ilekroć uruchamiam oferty w cenie 40zł + 5 monet na zakup, zlatują się "miszcze biznesu" czytaj "polak potrafi", którzy dokonują zakupu 10-20 sztuk towaru licząc na to, że dodane monety w ilości 5 sztuk do każdej sztuki towaru zostaną na koncie po zrealizowaniu zwrotu towaru. Dla mnie to jest logiczne, że przy zwrocie gdy występuje do Allegro o zwrot prowizji zostają mi zwrócone prowizje za sprzedaż oraz naliczone opłaty za każdą z monet (1,23 brutto sztuka). Za każdym razem gdy klient po zakupie dokonuje zwrotu, wysyłam do klienta maila z informacją, że po dokonaniu zwrotu wpłaty Allegro pobiera przekazane za zakup monety a gdy na koniec klienta nie ma już monet ponieważ zostały wykorzystane, zwrot zapłaconej kwoty jest pomniejszony w stosunku 1 moneta - 1zł.
I tutaj mam pytanie do moderatorów, dlaczego wielokrotnie od klientów otrzymuję informację, że nie mam racji gdyż po dokonaniu zwrotu monety u nich zostają nie ruszone, czy za każdym razem to Allegro ma w plecy? ja za każdym razem otrzymywałem zwrot naliczonej kwoty za przekazane monety więc w stosunku do mnie Allegro jest rozliczone 1:1 ale dlaczego Allegro w taki sposób działa z klientem końcowym, który jeszcze bardziej jest nakręcony na tego typu działania mające na celu wyłącznie pobranie monet za nic ?
przykładem niech będzie dyskusja z moim klientem, który zakupił tydzień temu 3 produkty za łączną kwotę 120zł, dokonał zwrotu, w poniedziałek przekażę mu wpłaconą kwotę, klient twierdzi, że monety u niego zostaną.
klient:
"Monety sa zabierane po anulowaniu tylko, przy zwrotach mi zostawały, mialem tak kilka razy, przy anulowaniu zaraz po oplaceniu dopóki jest ta opcja dostepna system odliczał mi monety"
Wg wypowiedzi moderatorów tu na forum są(powinny) być zabierane, pisałem tu o tym wczoraj w pytaniu od jednego ze sprzedających, może piszą coś innego a robią(nie) coś innego i nie zabierają.🤔
@MODECOM_STORE Jeśli klient kupił u Ciebie przedmiot w ofercie wyróżnionej Monetami i zdecydował się zwrócić towar, to wówczas – zgodnie z regulaminem Programu Monetowego – zwrócimy Ci wartość odpowiadającą wysokości opłaty z tytułu indywidualnego wyróżnienia monetowego, jeśli została ona naliczona w odniesieniu do oferty, za którą przyznaliśmy Ci rabat transakcyjny (zwrot prowizji).
To, czy Monety są odbierane Kupującym zależy od wielu czynników. Jeśli po weryfikacji okaże się, że zakup był zrobiony z myślą o wyłudzeniu monet - konto Kupującego może zostać nawet zablokowane. Prześlij mi proszę numer zamówienia, sprawdzimy konto tego Kupującego. 🙂
numer zamówienia: db2f59a3-ebee-11ec-867a-8d0257043f1e
macie również dostęp do konwersacji mojej z klientem i to co zacytowałem wyżej jest w odpowiedzi klienta dzisiaj "l...........ki" mail godz. 18:17
@MODECOM_STORE Dziękuję, podjęliśmy już działania na koncie kupującego. 🙂
To nie jest tak jak piszesz, w innej wypowiedzi inny moderator pisał że po zwrocie nie da się skorzystać z tych monet, pisał tu na forum, więc są różne wersje.😐
@ko_alka to sprzedający ma zgłaszać ? czemu z automatu nie zabieracie przyznanych monet w momencie zwrotu ? przecież to działa na szkodę sprzedawcy ( każdy zwrot to strata ) a takie działanie jak nie odbieranie monet tylko nakręca kombinatorów 😞
@kostas11 Działania na tym koncie zostały podjęte 28 czerwca - wyłapał go algorytm 🙂
tylko upomnienie czy ban dla klienta? jak upomnienie to będzie dalej zaprzęgał swój "biznes plan"
@MODECOM_STORE Użytkownik został całkowicie wykluczony z programu monetowego.
prawidłowo, dziękuję za szybką reakcję