Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Korzystając z serwisu zaraz po wygenerowaniu jednej paczki przez API w serwisie dostępny był przycisk "zamów podjazd" (zaznaczona była jedna paczka). Po wygenerowaniu drugiej, tego przycisku (na dole już nie ma). Teraz muszę wchodzić w każdą paczkę i osobno zamawiać podjazd?
@aleksandra_krypa pomoże Pani?
@Szachownica ale przecież wystarczy raz i będzie wiedział ze ma przyjechać, ostatnio kurier się śmiał że ma 18 zleceń na jeden adres 🙂
Przed chwilą na czacie uzyskałem taką poradę 😉
Tu bardziej chodzi o funkcjonalność, która przestała działać (?).
Tu też, kliknąć się nie da.
@Szachownica pozwól, że ja odpowiem 🙂
Screen jest z poziomu zakładki "Zamówione przesyłki" - tam nie da się zamówić podjazdu, bo juz to zostało zrobione wcześniej. Taka opcja jest w "Dodane przesyłki" i tam można zaznaczyć kilka zamówień poprzez checkbox i zamówić jeden podjazd dla wielu zamówień.